juliias-liv

Alla inlägg under september 2012

Av Julia - 22 september 2012 20:04

Oh my good, nu ska jag äta godis!


Haha, det där lät ju som en sådan dålig tvshow ..


Men ja, tänkte sätta igång en kort film tror jag .. & försöka hitta någon headersida ..

Om ni vet någon bra, snälla kommentera!   


Men aa, jag kommer nog visa upp mitt älskade godis sen .. höhö.   


Men asså jag vet inte mer jag sak säga .. so ..

Bye my dear readers ..   


( CANDY )   


 


( gammal & ful bild )   

Av Julia - 22 september 2012 18:20

Jag är så jäkla lack.

Jag vet hur jag vill ha min header men jag hittar inte npågon bra sida där man kan göra den så ...!   


Jag vill ha det som det ser ut att jag är i rosa moln och det står JULIA och så den här bilden bredvid ..


 




bara jag och mobilen .. sen dem rosa molnen som bakgrund & texten ..


Kolla bara på dem här snygga headers ..




Av Julia - 22 september 2012 17:45

Varför kommenterar ni aldrig?

Det tycker jag är gansal tråkigt ..


Vissa bloggar jag läser får 2 - 3 kommentarer i varje inlägg.   


Jag får 1 kopmmentar var sjätte inlägg typ ..   


Ville bara säga: kommentera mer.


Jag vill ju inte att man bombar kommentarer bara för att, jag menar ..

ja, typ en tjejs blogg .. där brukar hennes läsare kommentera typ: fin bild eller jag älskar din blogg osv.


Skulle uppskatta mycke om ni kommentera lite mer ..   


PEACE!   


Av Julia - 22 september 2012 17:01

På Mcdonalds frågade en äcklig gammal gubbe mig om det fanns plats ..

Jag tänkte ju bara, mig gör det inget för han kommer ju sätta sig brevid Pontus.

Så jag sa: ja ..   

Men då gick han runt hela bordet & satt sig bredvid mig .. sen fyttade han så nära mig som möjligt & jag flyttade längre ut på "sätet" tills jag nästan ramlade ner ..

( vi satt vi dem där höga borden )


Sen la han sin arm över min och började äta.


När han gick slet han i min jacka som han trodde att jag skulle följa med, jag bara vände mig o & kolla han rakt i ögonen ..

Då slicka han sig om munnen & log ..   


EUW!   


Sen vände han sig om & kollade på mig typ som: Hey, kom nu då.


S

sen stod han i fönstert & dräglade ...


Fy vad äckligt det va .. !


Tycker faktiskt lite synd om pedofiler .. Tänk att va besatt av typ 70 - 20 år yngre människor ..


Men ush, det var verkligen äckligt!


 

Av Julia - 21 september 2012 22:57

ska jag ta insitivet själv för att gå & lägga mig .. jag typ.

Jag ska ju bortsa tänderna, sen kommer jag ju läsa sen kommer jag tänka på massor .. sen somnar jag & drömmer något fiiint.

När jag vaknar .. tar jag på mig ätar frukost gör mig i ordning, familjen badar & när vi kommer hem, kommer jag uppdatera er .. bra sammanfattning va?   


Nej, men seriöst .. jag tycker faktiskt jag har varit duktig med bloggandet IKVÄLL.

Jag har gjort 5 - 6 inlägg på 2 - 3 timmar när jag chillat vid datorn ... Visst är jag såå duktig?   


Men nu tänkte jag göra det innan det är försent .. jag ska ju faktiskt upp tidigt imorn ..


So Goodnight My Sweet Readers!   


Av Julia - 21 september 2012 22:31

 Här kommer bilderna på mina bikinisar ..


min favvo


 


och


 


Och den sista


 


Var dem snygga?

Sjäv är jag väldigt nöjd ..


Vilken tycker ni är snyggast & vilken tycker ni jag borde ha imorn när vi ska till badhuset?   

Kan säga att det var billigt med.

En bikina kostade bara 90 kr .. !   


Tänkte också visa er klännigen jag hade på avslutningen ..

Då var den förstor & jag fick dra upp den hela tiden .. Nu, ja .. nu behövde jag inte ens knäppa dragkedjen .. Inte för att den är så lång .. den är från lite under axlarna till slutet av klänningen .. så kanske 10 cm.


här är den.


 


 


haha, testa vika upp den. blev faktiskt ganska snyggt.


 


OK, nu ser det kanske särskilt bra ut .. men tänk att den är sydd så och att allt ät jänt & så har man det till svarta tunna tajts & boots .. SJUKT SNYGGT!   

Av Julia - 21 september 2012 22:24

Av Julia - 21 september 2012 22:13

Du kommer ångra allt det elaka da sa till mig.

Du kommer ångra att du ignorera mig.

Du kommer ångra att du valde henne framför mig.

Du kommer ångra att du gav mig en stor sorg i livet.

Du kommer ångra allt du gjorde mot mig!


 Jag kommer bli tusen gånger starkare än dig i slutändan. ändå.


 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards