juliias-liv

Direktlänk till inlägg 27 september 2012

Frågestunden, avslutas!

Av Julia - 27 september 2012 19:24



Nu avslutar jag frågestunden.

Här kommer frågorna   



Bella!

Asså jag har två frågor..

1. Vrf är du så söt?!

2. Hur kan du va så söt?!


Svar: Baby, i born this way!   


Mej ;*

blir du sur?

jag tycker bara det är roligt att bli busringd, dom som busringde dej förlorade ju bara massa pengar,!

de borde du vara glad över ju! (:


svar: detta var ju inte någon direkt fråga till frågestunden men jag tar upp den här ändå.

När det är någon jag känner blir jag lite arg & besviken för jag tycker inte man ska göra så mot en vän.

JO, det kan jag hålla med dig om, haha.   

De, du

Fint du bloggar... Hahhaha
1 har du fått mens? Du dampar alltid..
2 hahah du och din bror
3 älskling du är faktiskt söt?
4 går du fotboll?
5


svar: har du något problem med hur jag bloggar eller vad menar du ?Isf tycker jag att om du inte gillar min blogg borde bli följare till någon annan ..   

ja, det har jag.

Dampar, jag ? Nej, knappast!

Jag och min bror ?

Faktiskt söt ? jo tack.

5 ?

Nästa gång du kommenterar får du gärna kommentera ditt namn & skriva så att man förstår ..

Tack (y)


Carro

Hej sötnos! ;)


Jag har några frågor till dig ..


1. Hur får du ditt hår så fint?

2. Vilken är din favoritklädaffär?

3. Om någon skulle gå förbi dig och säga: Hej fulis, fyfan vad ful du är! Vad skulle du tänka då?

4. Hur kan du vara så snygg?


Hoppas frågorna inte var för dumma ... skulle bli jätteglad om du svarade på dem .. :D

btw, älskar din blogg <3


svar: Hej gullis!   

Ehhm, jag brukar använda mycket balsam, lite schampo sen använder jag torrshampo, så att man inte sliter så hemskt på håret.

Min absoluta favoritaffär är gina tricot.

Om någon skulle gjort det skulle jag bli väldigt sårad men tänka att dem är bara några själviska själar som vill göra mig ledsen så att dem mår bra, jag bara ignorerar dem.

Ehh, tack. Jag tycker inte jag är världens snyggaste direkt & gör inget speciellt ..

använder kajalpenna, mascara, ögonskugga & lite ögonbrunspenna ..

Jag köper nuýa kläder ganska ofta för att känna mig ny & fräch.


Nejdå, det var jättefina frågor, hoppas verkligen andra blir inspererade av dig & börjar komma med så fina kommentarer som du ..   

Åhh, tack!   



 Hanna


Är du verkligen bara 12 ?

Du ser mycke äldre & mycke mognare ut ..

Det ser ju ut som om du går i 7:an kanske till och med 8:an fast bara lite kort för det då ..


Kram


svar: Hej Hanna!

Ja, tyvärr är jag bara 12 .. Tack !

Har alltis längat tills jag blir tonåring & nu är det nära på ..   

Vet du vad min mamma brukar säga ?

" Julia, du är bara 12 men i ditt sinne är du en 16 - åring .. "

Och det är jag väl egentligen   


Tack för din fråga   



Nelly


Varför börja du blogga ?


Vad skulle du välja ?

Ful bästis men bara BÄST ?

Snygg bästis men elak & bryr sig inte om något utan sig själv ?


Kommer du någon gång börja blogga någon annanstans än bloggplatsen ?


Älskar din blogg Julia ! <3


svar: Min kompis tvinga + jag hade länge tänkt det men det blev aldrig av ..

Jag skulle defenitivt välja ful bästis, nu har jag redan en snygg, söt & BÄST bästis så ..   

Ja, jag har länge velat blogga på nattstad, för det är väldigt snygga designer men kan göra & man får lön av sin blogg   

Men tyvärr är det gräns så det får vänta något åt .


Åhh, tack!   


Det var alla frågor, hoppas alla blev nöjda med sina svar .. (y) 













 
 
Ingen bild

anonym

28 september 2012 21:55

missade frågestuden, förlåt :(
skitbra blogg, följer den ;)
har bara en fråga..
varför är du så blyg när man ser dig i verkligheten och så..
typ säger ingenting..

Julia

28 september 2012 22:47

Kolla minifrågestunden , men vad roligt att du följer min blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 12 juli 2013 00:00


    Tack för denna tiden med er, 1 helt år. Förstår det inte.   tack så mkt för alla fina kommentarer, alla frågor .. tack för ni läser min blogg. under denna tiden jag bloggat har det blivit mindre spelande på datorn, jag har kunnat sk...

Av Julia - 29 april 2013 19:03

Snackat 20 min med Hubert på skype, gud vad rolig han är .. hahahaha   Chill är han men aaa. Det var inte detta jag skulle säga utan nu gäller det.       NATTSTAD elr BLOGGPLATSEN!?       så sjukt svårt att välja, det finns ...

Av Julia - 21 april 2013 17:40


jag känner mig lite såhära utanför nu va, för alla mina kompisar har bytt till nattstad och så sitter jag här med bloggplatsen helt forever alone.   Och sen så tjatar alla på mig att jag också borde byta och nattstad är sååå mkt bättre så jag sk...

Av Julia - 21 april 2013 17:33


vid 00 igår satt jag vid datorn och lite sånt sen kom Alice och la sig i min säng men jag trodde ju självklart hon gick tillbaks till sig men då låg hon kvar där. Och vad jag än gjorde så vaknade hon inte och hon är ju för tung för att bära, ville...

Av Julia - 21 april 2013 07:26

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards