juliias-liv

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 17 november 2012 15:17

Av Julia - 17 november 2012 12:17

Av Julia - 16 november 2012 20:56

tter i min hängstol & vräker i mig ostbågarna osv...... .... oups?
Har bah häkften kvar! :(

Av Julia - 16 november 2012 20:29

Mysig säng, sour creame rings, ostbågar, zingo till x-factor!
Blir inte mycket bättre ;)

Av Julia - 16 november 2012 19:16

Det blev ingen äppepaj, buuuhuuuhuuuu   

Ingen sådan här goding blev det inte, men imorn då du!

Jag är ju kungen på att baka äppelpaj, so no problem.   


Sitter på mitt rum & dunkar massor med musik iaf. BÄST!

Skulle inte finnas något liv utan musik. ´Men ja, är jätteglad idag. I dont´t know why ?


Men här babblar jag bah hit & dit. Vet ju inte vad jag ska säga.   


Blir det här bra ?


Ni är bäst! Puss&Hej!   

Av Julia - 16 november 2012 17:11

Av Julia - 16 november 2012 16:43

Ingen vidare bra uppdatering, but whatever!


Det är fredag!



Bäst!   


Vad jag ska göra då? Skulle baka äppelpaj får väl se om det blir av och så x-factor såklaaaaart!

Egentligen skulle jag, Affe, Bella & Adam hänga lite & kolla på Skyfall, men det blev inte av.   

Ja, sitter här & lyssnar på glad musik  men snart ska ni få en sorgsebn låt .. iaf messar lite med Affe vilket ALLTID är kul. (y)


Men nu ska jag göra, något ? puuuuuuuuuuuuuss !


 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards