juliias-liv

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 16 november 2012 07:17

Tröja: gina tricot.
Kofta: Hm
Jeans: Hm
Smink: Ullared & Hm

Av Julia - 15 november 2012 16:53

Det finns människor som gillar att såra, tycker det är roligt att skämta om någon annans liv.

Det är inte roligt!


Dem förstår inte hur mycket det sårar, eftersom dem inte har blivit sårade.


Många säger till mig att jag är den snällaste dem någonsin träffat vilket glädjer mig oerhört mycket.

Men i det hela finns det mörka luckar. Andra blir avundsjuka & gör allt för att komma åt & såra.


Ni vet inte hur hemskt mitt liv faktiskt är, ni ser bara det posivtiva.

Se mörkret i människan & ni kommer till ljuset & andra kanske börjar gilla er också.

Att trycka ned någon som är omtyckt är inte rätt väg.


Ni är bara omogna, elaka typer som inte förstår sig på att bara för att man är omtyckt betyder det inte att allt är ljust utanför skolan.


Det finns 2 personer som stöttar mig extra men alla andra mina underbara vänner förstår.


Tack för att ni finns för mig!

Jag kommer alltid finnas för er också!   


You know my name not my story, You've heard what i've done not what i've been through.So you take your Bull out of my life that you wasnt invited into!

Av Julia - 15 november 2012 14:54

Av Julia - 15 november 2012 07:13

Halsduk: gina tricot.
Tröja: lindex.
Jeans: Hm.

Av Julia - 14 november 2012 19:04

Som vanligt haf jag j*vligt ont i min rygg & nacke men börjar ju bli van efter 5,5 år.

Men idag hade jag SÅÅÅÅ ont att jag hade kunnat lägga mig ner & dö, träningsverk i skuldrorna & armarna gör ju inte saken bättre :/

Massagen var ett h*lvete eftersom jag hade så ont. Fortfarande allvarlig träningsvärk men smärtan har släppt lite.

Får väl bah hoppas på det bästa & lverleva det här.

Puss&hej!

Av Julia - 14 november 2012 14:40

Mina favoritämnen är idrott & hkk.
Imorn har min grupp hkk & gissa vad?
Kiaby har hkk med den lulla gruppen & dem kunde inte komma förra veckan så nu är dem tvungna att ändra om u vårt schema.

Så imorn kommer lilla gruppen ha hkk för andra gången i sträck!
Det är ju f*n vår tur!!! Me HATE!

Men TG har muntrat upl mig lite i bussrn, med att få mig att gapskratta, but still!

Grrrrrrrrr.. hämnd! Haha.

Av Julia - 14 november 2012 14:40

Mina favoritämnen är idrott & hkk.
Imorn har min grupp hkk & gissa vad?
Kiaby har hkk med den lulla gruppen & dem kunde inte komma förra veckan så nu är dem tvungna att ändra om u vårt schema.

Så imorn kommer lilla gruppen ha hkk för andra gången i sträck!
Det är ju f*n vår tur!!! Me HATE!

Men TG har muntrat upl mig lite i bussrn, med att få mig att gapskratta, but still!

Grrrrrrrrr.. hämnd! Haha.

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards