juliias-liv

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 13 november 2012 20:56

Tappade mitt favvoörhänge i omklädningsrimomklädningsrummet, kröp runt i 5 min & letade efter örhänget men drt var BORTA!!!

Buhuhuhuhuhu.. :(
Jag som ÄLSKADE dem örhängena,
(visar foto imorn)

Jaja, tröstade mig lite med Glee men det var ett SÅÅÅÅ sorgligt avsnitt så då rann det bah tårar neför kinderna.

Haha, kul att veta?

Pusspuss ;*

Bjuder på en liten "freaky" picture of me ;)

Av Julia - 13 november 2012 18:59

Ska va med i en liten tävling som heter veckans grymmaste blogg.

Om jag vinner lägger hon ut lite text & bild på mig så kan jag få fler följare   


Om ni själva vill va med kommer ni till hennes grymma, snygga, fina blogg

HÄR --------> http://spystina.blogg.se/


Kkej, min data laggar så ni kan inte gå in på länken utan får skriva in det själva ..

Sorry.



Inte riktigt så, but still !



Av Julia - 13 november 2012 16:49


OMG, OMG, OMG!!!


Idag fick vi typ reda på våra betyg, elr JAG fick det.   

Hade sånt där tråkigt samtal & så visade hon mina betyg, wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!


I svenska fick jag B engelska D - C pga av att jag nästan aldrig är muntligt aktiv.

Idrott C vilket jag tycker jag förtjänar högre, but still. Hkk E ja alla fick E där så .. elr vissa F!

So C typ, No D - C typ, nästan aldrig muntlig ..


Men ja, svenskan låg jag nästan på ett A, wiiiihooo! Engelska skulle jag egentligen ligga på B sa hon själv. Jag på alla skulle jag typ ligga högre om jag bah blev lite mer muntligt aktiv.


FÖR FÖRSTA GÅNGEN I JULIA NILSSONS LIV ÄR HON FAKTISKT NÖJD MED SIG SJÄLV !   


Proud ..   


Av Julia - 12 november 2012 20:01

Av Julia - 12 november 2012 19:51


Av Julia - 12 november 2012 19:27

 

 

 

   



Av Julia - 12 november 2012 17:37

Påväg mot Maxi för att kolla på några vinterskor ;)

Vet att jag uppdaterar dåligt men har ingen tid ;(

Har inte gjort en enda läxa idag, Oups!
Så när jag kommer hem är det väl det som väntar .

Jaha, hejdååååå! ;*

Av Julia - 12 november 2012 15:03

Sitter & bah glor i mobilen, nej men 3 messar med mig så måste skynda.

Fast ör bah liiiiite rädd för Hugo nu för han skriver massa skumma saker till mig.


Frågar om jag vill ****** med honom osv.   


Så lite rädd, sen så messar jag med Bella med & Affe. (y)

Egentligen borde jag inte sitta vid datorn & mobilen utan sitta å plugga. Men orkar verkligen inte så ska chilla lite på datorn sen lägga mig i sängen & läsa.


SEN: ska jag plugga lite   '


Är lite förbannad för jag fattar f*n inte hur man får över bilderna på datorn.



H*lvetes j*vla sk*t!


Ursäkta, men blir så ARRRRGGGGGGG!




 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards