juliias-liv

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 18 november 2012 11:15

Av Julia - 18 november 2012 09:47

Av Julia - 18 november 2012 09:14

Vaknade 8:28 .. bättre än 6:07 iaf. (Y)
Ska inte alls till stan imorn utan jag ska bah va hemma, kolla genom matteboken lite kanske.
Har ju prov på tisdag :(

Men nu måste mina öron höra musik så får väl starta datorn & sätta på högtalarna på max, kkej kanske inte SÅ högt..
Då väcker jag ju hela huset.

Av Julia - 17 november 2012 22:39

photo edited for free at <a href=

Av Julia - 17 november 2012 22:16

Såg precis Last song som man kan både skratta & gråta åt.

Väldigt fin film som man kan se om & om igen.


Miley Cyrus & snygga Liam Hemsworth i huvudrollerna, åldersgräns 7, ca 1 h 43 min, gjordes 2010 & det är drama.   


Sjukt bra film som är en 10 poängare enligt mig, kostar 49 kr på eko så åk bah dit å köp, annars kan ni kolla på trailers på youtube om ni inte är säkra på den.


Ger denna filmen en fet hiss & jag tycker alla som läser detta ska kolla en trailer å köpa den direkt. Älskar den!   

Av Julia - 17 november 2012 19:18

Har knappt bloggat alls men jag har messat med Bella i timmar & vi har pratat om cc!

Jag har länge velat åka dit & nu gav sig Bella, så vi ska dit den 21/12   


Nu snackar vi om vad vi ska ha på oss osv. Bella har inget hem så vi ska nog till stan & köpa något till henne på måndag. Jag har redan. (y)


Kommer bli så j*vla nice, har redan kollat in deras låtlista osv.

& så ska vi SÅKLART vara där 20 - 00 !   


Är supertaggad alla som varit där säger att det är det bästa partyt dem varit på & 60 kr inträde är det lätt värt!

Men aaa, det är det jag gjort i några timmar.höhö




 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards