juliias-liv

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia - 15 januari 2013 07:11

Pigga? Nt jag.. :( somnade sent igår & imorse blev jag arg på mobilen för jag tänkte: "ahh, vrf ringer kl 06:00!? Det är ju lördag! "
Ehehe, så kl 06:30 kom jag upp så har fått stressa ganska mkt..
menmen, Celine kmr idag, ja hon sitter bredvid mig nuuu.

Uppdaterar kanske mer under dagen.. puss ;*

Av Julia - 14 januari 2013 19:59

,har nt bloggat så mkt pga att jag vart upptagen.

nu när jag var hemma själv såg jag på journey 2 the mysterious island, sjukt bra & filmen gjorde mig så himla glad & fick jättemkt energi & önksade mer än någonsin att det där fanns & jag upplevde det, haha åhh vad coolt det hade varit   


Helt amazing ..


Har messat med en speciell typ halva delan av dagen/kvällen som gör mig såååååååå glad.


Love this feeling   


känns som jag kan springa mil nu, så mkt energi får jag. Hoppas energin håller i sig för imorn har vi idrott & om vi har konditionsträning kmr han väl ta kål på oss.

Förra gången längtade jag så sjukt mkt efter vatten, halsen var så torr att den bara smakade blod & jag ville dricka vatten. Det konstiga i den meningen är vatten .. jag hatar vattne.,


Så då var vi trötta ..


Så om energin håller kmr jag väl studsa runt som en liten kanin & få skrattanfall om världens tråkigaste, sen kmr väl Bella få spel å sllå till mig. Haha, nää skojja. (y)


Nu sittar jag här med överdrivet glatt face & lyssnar på bra musik, haha sjunger t.o.m


puuuuuussss   


 



Av Julia - 14 januari 2013 18:21

Av Julia - 14 januari 2013 14:34

                           

Av Julia - 14 januari 2013 14:32

Han   


 

Av Julia - 13 januari 2013 21:26

Dushade för 1 timme sedan, sen såg jag på Så ska det låta.
Kan nt sluta känna på mina ben för dem är världens lenaste. Tog en sådan Peeling silky till kroppen, åhh så mysigt :)

Har frågat Celine vad hon använder för balsam & shampo för hennrs hår är ju snyggt & fluffigt. Mitt är så matt :/

Så mamma ska löpa sånt till mig imorn & se om det är bra, hoppas!

Messar lite med Bella nu & sen får jag nog sova. Godnatt sålänge ;*

Av Julia - 13 januari 2013 19:06

Så ledsen för dålig uppdatering, såååååååå ledsen.

men asså har verkligen haft fullt upp, egentligen skulle jag berätta vrf men jag orkar bara nt så berättar det i 1 mening:


sova, städa, musik, farmor & farfar, ut i 1, 30 timme, film, mat, läsa bloggar osv.


Haha, det  var en kort samanfattning, hoppas bara att ni fattade   


Imorn är det skola, tråk. Ja och roligt. asså jag vet nt vrf men skolan känns så mkt roligare än innan, fattar nt vrf. Men jag har mkt mer energi & det blir det väl roligare.

Då får jag väl försöka få liv i Bella för hon är ju en sömntuta så hon går runt som en zombie, hahahaha. Skojja   


Ni kmr väl hon jaga mig när jag kmr till skolan imron när jag skrev det, ehehe. Hoppas hon gör, askul!


Såg ju iaf nyss Journey to the center of the earth, så braaaa. Såg den på Swefilmer, asbra sida. Men Journey 2 the mysterious island, gick inte att se där men haha vet ni vad?

Hela filmen är på Youtube i superbra skick & skitbra bild så ska se den där ist.   


Nu ska jag dusha sen måste jag hitta ett viktigt papper, åhh nervös. Tänk om jag inte hittar det. oups, där försvann mitt betyg .. nää men det är kanske inte så viktigt men tänk om !


Du får jag väl skynda mig? Puss&hej   


 


 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards