juliias-liv

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia - 17 januari 2013 19:32

mamma har beställt ett par slags västar till ryggen.

När man tar på dem så ska dem hålla bak axlarna & hålla ryggen rak så kan inte böja ryggen elr ta fram axlarna för då gör det ont.


Mitt problem är det att mina axlar är framåt (dem ska va bakåt9 & min tygg är typ helt som en halv boll. Nu är ju våra ryggar byggda för att va raka & axlarna bakåt så min rygg har ju brytits ned totalt i 5 år nu.


Så dem har västarna ska iaf hjälpa mig på vägen.


Men nu när min rygg är van vid att vara rund så är det ju då det nt gör ont men det förstör ju ändå. Så efter 2 sek med den här västan blir man helt utmattad & får superont i ryggen.

man ska ha på den 15 min 3 gånger om dagen i början sen mer & mer å jag vill bara skrika så ont det gör efter 1 minut.


ushdå, så ni som ibland kan retas för min rygg kan f*n lägga av direkt för det är nt närheten av kul, det är ett problem i mitt liv. Någor som gör ont, det är inget att trakisseras för iaf borde ni muntra upp mig & stöttas men så är väl nt alla.


(ta nt åt er nu alla, vissa är bäst & stöttar mig, ni vet vilka ni är. Puss på er ;*)


Så när jag har på mig den här västen blir jag trött & det är för att detta är en träning för min rygg, en extremt jobbig träning.


så tänk att jag blir trött på 2 sek, då förstår ni nog hur dålig min rygg faktiskt är.


Så detta kan ju ta år tills det blir bra 6 det kmr nog aldrig bli helt bra ftersom vi inte tog tag i direkt, utan det tog 5 år innan jag fick hjälp såå ..   


Så imorn kmr jag nog ha rejäl träningsvärk i hela ryggen upp i nacken men vi har ju gympa så det kasnke tar på det, men att ha träningsvärk & ska ha gympa med Robin lir nog inte så kul .. ehehehe.


Puss på er bästa   


 



Av Julia - 17 januari 2013 18:44

Någon annan som blir inspirerad av henne?

Jag blir det. Hon har sin egen stil, bryr sig inte om andras kommentarer & är hon själv.

Hon sjunger det hon vill sjunga å allt.


Hon är ju också sjukligt fin.   


 

 

 

Av Julia - 17 januari 2013 18:34

321091_10151332010799578_336695390_n_large

Av Julia - 17 januari 2013 16:11

Har gjort 4 tidsinställda inlägg nu.

1 till imorn, 1 till måndag, 1 till onsdag & 1 till torsdag,. På onsdag gör jag nog fler till torsdag & varför?, det får ni nt veta än   


Nu har jag bara suttit & messat å lyssnat på musik när jag egentligen ska plugga, ojoj.

ehhehehe. såå.


Mer uppdatering kmr   


 

Av Julia - 17 januari 2013 15:32


Av Julia - 17 januari 2013 07:16

Aaa, ni är små solstrålar ;)
Just because i<3u ;*

Celine skulle lära mig lite om hur man gör, hon hoppade på nu men TG snodde hennes plats så nu sitter jag med TG, igen!

Och snart ska Celine sätta sig bredvid mig, ehehe.

Hkk om 45 min, wiiie. Men vi ska göra korv i bröd, seriöst. Vem kan nt göra det? Tar ju 10 min.. åhh vrf, vrf, vrf kunde David nt varit kvar?

Menmen, kanske blir kul. Puuuuuss ;*

Av Julia - 16 januari 2013 21:07

Typ ett nytt mål.. elr något.
Jah är mörkblå under ögonen & har börjat få stora påsar under ögonen så jag sover verkligen för lite.

Nu ska jag iaf sova 9 timmar på skoldagarna & gärna 10 timmar på helgerna..
Då sover jag 65 timmar (tror jag, trött så kan nt räkna nu, typ) på en vecka.
Om jag smfortsötter sova såhär sover jag: 58 timmar på en vecka typ..

Det är nt så bra, ehehehe.

Nu ska minsann mina påsar & blå ringar under ögonen försvinna.

För det går nt att sminka över, syns ändå :/

Så alltså sla jag sova nu! Natti ;**

Av Julia - 16 januari 2013 19:49

gjorde några övningar med mina träningsappar precis, blev nt sådär jättevarm men ändå.

Så tänkte duscha men har inget balsam, knappt shampo & min duschtvål är nästan slut. ifs har vi typ 3 andra tvålar men utan shampo & balsam spelar det ingen roll.

Mamma ska köpa men honn kmr inte hem förrens sent så får skippa det, suck.   


jag är väldigt, väldigt trött så ska nog göra mig i ordning snart & krypa ned i sängen & läsa.

Myspys   


Celine messa nyss att hon skulle göra om en bild på mig så det ska bli spännande att se, hoppas iaf hon nt tog någon jättegammal nu .. blääö.


försöker just nu byta profilbild på fb men det brukar aldrig funka .. suck.

Celine får väl hjälpa mig imorn kanske?


Men nog sista inlägget för idag, får se.


 

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards