juliias-liv

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia - 21 januari 2013 19:41

Mamma sa att om jag hade otur & om mina tår var blåa kanske jag brutit dem men jag hoppas på det bästa & ska istället vila.

Om jag skippar gympan imorn, försöker vicka lite på tårna, massera dem & träna på att gå vanligt kanske dem blir hyfsat okej till på torsdag så att jag kan spela.


Men jag förstår tyvärr ändå nt hur det ska funka, nu när jag nt kan gå vanligt utan att få fruktansvärt ont hur ska jag då kunna springa en hel dag & skuta på hårda bollar för olyckligtvis är det höger fot.


Tyvärr kmr det nog aldrig gå men måste tänka positivt & vila, vila, vila.   


Synd för egentligen tänkte jag träna nu inför torsdag, mmm lycka till. Men kan väl köra några övningar på mattan elr stå på crosstrainern .. där behöver man ju nt röra tårna (y)


 

Av Julia - 21 januari 2013 18:50

Kollade några bloggar & var bah 3 som bloggat, tradigt.

men bättre än inget   


Sitter bah här, lyssnar på gamla låtar & det menas med dem jag lyssnade på förra året, så nu lyssnar jag på whistle & tycker den är fööör bra. Och nu på she wolf, asbra.


nu fick jag en sådan lust att ta knäppa foton & redigera dem, men sminket är typ lite utkladdat å osv. Fast kan ju faktiskt rätta till det för har ju inga bilder så får ju lägga ut gamla hela tiden.


Får se   


Men asså jag måste bara ha tuggummi, NUUUUUU!

typ, har nt ätit tuggummi sen, 2 veckor sedan typ. Åhh shit.


Nu ska jag halta mig ner för trappan så fort som möjligt & ta tuggummi, vi hörs alla fina   


 


Av Julia - 21 januari 2013 15:45

Av Julia - 21 januari 2013 13:56

Så vill bara sova, men ist slappar jag lita framför en film för har bara 3 läxor typ.
Börjar väl lite på musiken som ska va klar nästa vecka sen.

Hörs ;*

Av Julia - 20 januari 2013 19:51

Av Julia - 20 januari 2013 19:01

Av Julia - 20 januari 2013 18:17

vet nt alls vad jag ska skriva om.

helt svart ..   


har jätteont i munnen för tandställningen har släppt ... igen! typ fjärde gången & tråden står ju liksom rätt ut så den river överallt .. så ont.


men mamma ringer direkt när dem öppnar imorn så jag kan få en tid, hoppas jag får den imorn för har stått ut med det sen i fredags nu.



filmen var super men jättedålig kvalite & laggade jättemkt så det tog typ 1 halvtimme mer än filmen var, ahahaha.   


har superont i 3 av mina tår, ehehe. Jag stod på bänken elr vad man kallar det så stod ju 1 meter upp & sen så höll jag i pontus axlar för att kunna hoppa ner, när jag var i luften flyttade han sig så när jag landade halkade jag, ramlade .. slog ryggen i skåpet & vek mina tår så får halta mig fram nu,.


Tusan! Tänk om tråna nt blir bättre tills på torsdag, då kan jag ju knappt spela fotboll med klassen, nt för att jag är så bra på fotboll men hade ju vart en fördel med att iaf kunna gå på hela foten utan att det gör svinont.   


ska ner & sätta igång tven nu för ett program jag vill se börjar om 10 min, så nt riktigt nu men .. nu har jag faktiskt en ide om vad jag ska blogga om så vi får se om det blir av.



Puuuuussss   


 

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards