juliias-liv

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia - 19 januari 2013 09:21

fattar inte hur människor orkar.

Att skriva en kommentar till mig där det står:

hahahahaha, ta nt närbilder .. då syns dina finnar! HAHAHAHAHAH.


ja men det är ju f*n helt normalt med finnar .. och hur kan man ens?

Om du/ni hade haft så mkt problem med finnar som jag & hade kommenterat så, hade ni blivit glada då?


Man blir ju sårad, jag jobbar med mina extremt hårt, äter medicin för dem & så säger ni så.

Tror ni mitt självförtroende sjönk elr steg?


Det sjönk men när jag tänker efter så stiger det kanske ändå för desto mer ni sårar andra desto mer sjunker ni & vi andra stiger .. för vi lär oss att ta emot sådana kommentarer medans ni tror ni är så j*vla snygga. Så om ni skulle få en sådan kommentar hade ni nt klarat den.


Men det gör jag, för det är många som brukar säga  saker om mina finnar, men jag bryr mig nt. Nu är det en del av mig & när jag nt har det längre har jag inget alls att skämmas över vilket ni kmr ha då.


men jag får nt bara elaka kommentarer utan hur fina som helst att dem tycker jag är hur fin som helst precis som jag är, elr dem tycker jg är sjukt strakt som nt bryter ihop.


Så visst, jag har kanske många fiender men så många fler vänner. Fina vänner som bryr sig om mig så jag har ingen anldening alls att bry mig om er, vilket jag nt gör heller   


Så ni kan bara sluta på en gång för ni slösar bara er tid, speciellt 2 st av er.


Sen att göra det via internet är ju sååååå fegt så det är ju nt jag som ska skämmas, elr hur?

nu får ni ha så kul med att såra alla & va elaka. Jag är upptagen med att va med mina vänner, äkta vänner!



 

Av Julia - 19 januari 2013 09:02

                                       

Av Julia - 19 januari 2013 08:06

Vaknade för en halvtimme så har bara sovt sådär 7 timmar, menmen.

Ska ligga & dra mig i en halvtimne till kanske, ville bara att ni skulle veta att jag levde ;)

Hörs ;*

Av Julia - 18 januari 2013 23:22

Många rubriker heter trött, så aa, det bevisar att jag typ är trött hela tiden (N)

kruttorr mun efter många ostbollar & tandställningen har börjat riva jättemkt i munnen  ..


menmen, imorn ska familjen göra något tsm så kmr väl nt va hemma så mkt, måste städa hos kaninerna osv. om jag hinner ska jag nog träna lite på crosstrainern & göra lite övningar på träningsmattan, om jag nu hinner.


Så förvänta er nt bra uppdatering imorn   


iaf, såg nyss Im number four på swefilmer, sjukt bra sida + en riktigt bra film.

Så kolla på den.


men ni får ha en skojjig kväll, puuuuuuussss   


 

Av Julia - 18 januari 2013 21:15

Av Julia - 18 januari 2013 16:32

Me!
Av Julia - 18 januari 2013 14:30

Av Julia - 17 januari 2013 21:03

Dushade nyss & testade mitt nya shampo & balsam, verkar superbra. Om det nu är så bra som det verkar ör drt dåliga att det kostar dubblet så mkt ön dem vi brukar köpa, menmen.
Hippas nu iaf mitt hår får lite mer "liv" & blir fluffigt :')

Nu börjar många se att jag är mörkblå underögonen & har påsar, oups.

Så nu ska jag sova, sova, sova, vila, vila, vila,träna, träna, träna & resten.. plugga, skolan & leva livet ;)

Bra sammanfattning?

Så vi hörs imorn, puss & godnatt ;*

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards