juliias-liv

Alla inlägg under januari 2013

CC

Av Julia - 26 januari 2013 21:17

jag var där med Bella, Celine, Elin, Hannah, Matilda & Ida.

suuuuuuupeeeer.


Hur det var kmr ta år att berätta så ni kan ju kanske åka dit själva? Om ni nu bor nära kristianstad & vet var yllan ligger  


Men kan ju iaf säga att det var en kille i kanske ¨16 år som glodde på mig. Jag kände riktigt att någon stirrade på mig så kollade bak & såg att han riktigt glodde på mig sen bara log han.

vi gick lita längreän för han kollade ju liksom på ........... såna ställen, haha,.


och gissa vad? Han följde efter & satt sig 1 meter bakom mig & bara glodde.

haha, fast vissa killar försökte ju liksom .. ehe. ni fattar ..



Celine´s mamma orkade visst nt va uppe längre för vi blev hämtade 23:30 .. elr kanske skulle hon jobba men det var iaf bara en halvtimme vi missade .. många som åkte hem halv 11 liksom.


När vi kom ut så kom några poliser & snacka med oss haha. sen så kom Celine's mamma (troddde vi iaf) Jag bah: va!? Det är väl nt Celine's mamma. Det är ju en gubbe men när vi kom märmre såg jag ju att det var hon men jag bah: Whut? Har din mamma mössa?


Celine blev väl lite osäker för hennes mamma hade ju aldrig mössa, men ja. Vi gick till bilen jag sa till Bella att hoppa in på andra sidan & precis när jag skulle öppna bildörren sa Celine:

Det är nt mamma.


FATTA VAD PINSAMT!


Speciellt för mig, eheh. Dem andra stod ju bakom bilen jag skulle ju f*n hoppa in. ahaha.

Sen stod vi några meter från bilen & gapskrattade men sen kunde vi nt andas ... åhhh, det var kul.     


när vi kom hem så gick vi upp & proppa i oss Antons snacks när han var på toa, men han bryyde sig ändå nt. sen snackade jag & bella om allt mellan ´himmel & jord. När jag vaknade var mina fotsulor ömma & hade träningsverk men då vet jag ju att jag haft kul. (y)


 



Av Julia - 26 januari 2013 15:07


Av Julia - 26 januari 2013 08:27

... men kan nt. Det är för ljust ute & det "kmr in" ..
Superkul igår. (Kommer ett inlägg om hela dagen framåt dagen)

Bella sover som en stock & jag bara messar men skulle hellre sova.
Vi tänkte se en film nu på morgonen för att varva ner med vill ju nt väcka henne, suck.

Vi hörs :*

Av Julia - 25 januari 2013 22:02

Av Julia - 25 januari 2013 07:13

Av Julia - 24 januari 2013 17:18

Riktigt kul idag, vaknade 5 imorse för var så sjukt nervös.

typ mådde illa så nervös jag var när jag skulle in & spela å jag tyckte jag var så dålig på planen men typ alla så att jag var ju sjukt duktig & bra osv.

Vissa sa t.o.m att jag var ju den bästa av tjejerna & jag bara knappast.


Menmen, jag blev lite säkrare när så många sa att jag var ju super, men själv tycker jag ju nt det   


Men det var iaf superkul, det ända som nt var så kul var ju att lagen spelade fult .. det var ju däremot nt så kul. Sem kallade dem oss elaka saker hela tiden menmen .. vi skulle iaf nt sjunka till deras nivå.


Vi mötte typ fotbollsskolar så dem var ju superbra men vi vann iaf en match, ehehe.


Men nu ska jag forsätta messa & lyssna på min älskade musik.


Puuuuuuuuuuuss   


 



Av Julia - 24 januari 2013 11:00

You smile, I smile.
You laugh, I laugh.
You cry, I cry.
You fight, I fight.


You and me.   


 

Av Julia - 24 januari 2013 08:37

Sitter med i bilen med bästa vän, wiiie.
Har åkt halvvägs nu.

Men fair play trophy är för 6;or i hela Sverige där man möter andra klasser i fotboll, spelet går ut på SCHYSST spel så här kan man få grönt kort också.

Tjejer mot tjejer killar mot killar så när fjälkinge tjejer har spelat 10 min å sen killarna räknar man ihop tjejernas & killarnas poäng så man är ändå ett lag ;)

Men ska snacka med Bella nu, puuuss..
Önska oss lycka till!

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards