juliias-liv

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia - 16 januari 2013 18:41

Av Julia - 16 januari 2013 17:02

ultraljudet gjorde så fruktansvärt ont, fick tårar i ögonen.

Och ja, alla som känner mig vet att jag kan sllå mig riktigt allvarligt men ändå bara skratta så ni förstår då iaf hur ont det här gjorde.


Hon sa till mig att skrika om det gjorde för ont, gjorde jag det?

Nää, jag bara satt där & tänkte: Ta det lugnt, skrik inte. Skrik inte hur ont det än gör.

Och fyf*n, ush. Vill nt va med om det igen men på sätt & vis hjälpte det ju   


Men jag är faktiskt stolt över mig själv, jag var tyst.

Hon sa shälv: oj, j. Vad tålig du är, dem flesta brukar sitta & gråta elr skrika.

Ifs var det, det jag ville göra men jag gjorde nt det.


Bravo mig ..


Hyfsat bra dag, kul som alltid med bästavän. Hon är så bra & stöttar mig genom allt.

Tack för allt du bästa   


Men en dålig sak, som kmr va dåligt hela veckan. Som tur har jag ju Bella (bästavän) (y)


Nu ska jag fortsätta med bästa musik & kanske göra något tidsinställt till imorn, göra klart en upg i engelskan & rita klart en sak till skolan. Får se.


Puss på er   


 

Av Julia - 16 januari 2013 15:27

Ska in till Ingrid snart för min rygg blir nt bättre, och så ska hon ta ett ultraljud på mig ..

(ja, det finns fler ultraljud än till när man är gradvid, finns typ till allt) så hon ska ta det vid skulderbladen, axlarna & under armhåorna tror jag för där är det värst ..


Lite nervös vill ju inte att det ska göra allt för ont elr något annat kankse pinit?


Jag får se, hoppas iaf att det hjälper för orkar nt med min rygg längre. Känner mig så utanför ibland när alla kan göra det & det men nt jag pga min rygg, suck   


Ska vara där om en halvtimme så åker när som helst men ville bara typ, dela med mig detta till er .. elr något sånt. (y)


men typ tappa bort mig nu & vet nt alls vad jag ska skriva så ni får ha det såååå bra,

puss&hej   


 

Av Julia - 16 januari 2013 14:18

Sitter längts bak i mitten & snackar med TG & Celine, chill.
Iskall dag med Bästavän <3

Mer uppdatering när jag kmr hem, kram på er bästa ;*

Av Julia - 16 januari 2013 07:37

19 minus ute, buhuhuhu.
Vill verkligen gå i högstadiet nu för vet ni vad?

Vi MÅSTE va ute, jag har tajts under jeansen men det håller nt länge.. jag & Bella får väl gå massa rundor på skolgården som vi gjorde igår. Då frös vi nt, fast nu är det typ 15 minus mer..

Aja, vi överlever.. typ.

Ha en bra kall dag, puuuuuss ;*

Av Julia - 15 januari 2013 18:35

charmig rubrik, ehehe.

idag har varit en skojj dag för mig, nej jag har nt studsat runt som en kanin men det har jag ju gjort hemma ist tills jag ångrade mig .. ehe. Mamma & pappa bah: va är det med henne?


och sen ställde dem massa pinsamma frågor menmen, jag kom undan   


Bara för att jag är så bra på att ljuga, elr sämst.

så om jag talar sanning gör jag det, för jag är verkligen dålig på att ljuga.


men har hållt på med detta inlägget i 1 timme nu pga av att jag messat så har tagit en eveihet att skriva.


Puss&hej.


 



Av Julia - 15 januari 2013 16:08


Av Julia - 15 januari 2013 15:00

                               

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards