juliias-liv

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia - 13 januari 2013 16:28

Kmr berätta i ett annat inlägg vrf jag nt bloggat idag, men nu är jag alldeles för trött för det.

Vi hörs ;*

Av Julia - 12 januari 2013 23:00

               

Av Julia - 12 januari 2013 21:59

Mår lite illa, kanske åt upp mitt godis för snabbt?

Haha, vet nt.


Sjukt trött men vill ju nt gå och lägga mig 22. Känns ju liiite, ehh. Skumt?   


Imorn tror jag, jag ska upp lite tidigare & springa en runda, om det är för kallt för det får jag väl träna på crosstrainern och så ska jag nog låna mammas träningmatta & göra några övningar där. (y)


Bara för det fick jag en energikick & vill bara ut & springa, mm. Det hade ju liksom funkat när man kollar ut ser man, ingenting.


om jag ska ut & springa lägger jag väl utan någon bild, puss sålänge   


 


 

Av Julia - 12 januari 2013 19:04

     

Av Julia - 12 januari 2013 17:30

Hur j*vla kul kan det egentligen va att snacka skit om folk.

Blir så ledsen. Hur kan man göra något sådant, herregud. Hru svårt kan det va?

Alla är olika, ni behöver väl för h*lvete nt snacka skit om det för alla då.


Ush, fy!   


Först kmr en & säger, hon & hon snackar skit om dig & gillar nt dig, fattar ni hur ledsen man blir då? Sen pratar man med den personen som säger tvärtom att den andra personen & ja, alla snackar skit om en. För guds skull, jag är vem jag är.


Just accept that!


snackar jag kanske skit om er? Nää.


uhh, blir så less på sådana. Det kan väl ändp nt vara kul?



Asså, blir såååååå irriterad. Först snackar man skit om den personen ja, sen alla.

Sen säger man att hon sa det om dig & bla bla bla.


Man hallå? Sluta bara! fattar nt. Är det kul att såra andra & vara så j*vla elak.

ist för att ha vänner så gör man att dem är ens slavar typ & om gör ett misstag, ush.

Ahh, sluta! Sköt ditt eget liksom.


Jag vill iaf ha äkta vänner & inga som snackar skit om en bakom ryggen!


Hur känner ni?


Ni ska verkligen inte ta åt er, villa bara få ut det   



 












Av Julia - 12 januari 2013 15:24

Nej, jag ska inte ha någon länktävling.

Men om ni vill det så får ni ju gärna kommentera det   


Utan det är en fin tjej på 13 år som ska ha det.

Hon har en grym blogg så kan därmed tipsa er om att läsa den kanske?

Iaf så har hon en länktävling där man har chans att synas på hennes blogg i en hel vecka!


Ganska bra va?   


Så in & kolla hennes grymma blogg & var med i hennes tävling (om ni har en blogg)

 

Headern ser inte riktigt ut så men, det gör väl inte så mkt?

då blir det ju spännade att gå in på hennes blogg   



Klicka på bilden för att komma till hennes fina blogg!

Av Julia - 12 januari 2013 13:54

Av Julia - 12 januari 2013 08:56

Ledsen för att det faktiskt bara blev ETT inlägg igår.

Men Elin ville jättegärna hänga med mig hem & det var ju så längesedan vi var så det fick hon såklart. När vi kom hem till mig så plugga vi, därefter kollade vi lite på film.


Vi snackade om allt mellan himmel & jord, vi har ju inte kunnat snacka ut alls, det var asså nästan 1 år sedan vi var.   


Vi kollade lite på tv & åt snacks, kollade på en till film & drack upp läsken för den hade vi glömt bort. Sedan somnade Elin sp då försökte jag också, för 1 timme sedan försökte jag väcka Elin   


Nu ligger hon & läser en bok medans jag skriver detta inlägg, och ganska coolt att Elin läser en bok på en lördag. Hon gillar nt böcker men jag är så pro att jag väljer en bok till henne & hon gillar den direkt, haha bäst. (y)


Igår fick vi träffa vår andra nya lärare som vi ska ha i musik & bild.

Ganska sträng .. hon vill att vi ska bli klara med ett helt arbete med grupp/artis på 2 ynka lektioner, våra musik lektioner är bara 40 min ..   


Så får nog jobba ganska mkt hemma, jag ska jobba med Icona pop, wiiiiie.


Så det är väldigt mkt skillnad mellan första terminen & denna. Förra terminen hade vi (lärare) Ann, Maria, Anders, David, Lotta.

Nu har vi: Ann, Maria, Robin, Lena, johanna


Så, förra terminen var bättre, men asså alla klagar på att Robin har alldelses för hårda gympalektioner & att dem hatar han. Jag tycker det är att ta i.


Kom igen. Kolla på vår klass, typ ingen har kondition där, vissa orkar knappt jogga 100 m utan att få håll & knappt kunna andas. Jag tycker det är skitbra att han tar tag i det & försöker hjälpa alla med konditionen.   


Men jag håller med, t.o.m dem som har riktigt bra kondition i vår klass hade svårt att andas & vissa kunde knappt stå så trötta vi var. Men efteråt är det ju så skönt man är trött, utmattad & är nöjd med sin insats & så kan man bara ta det lugnt, älskar det!


Fast idrott har ju varit mitt favoritämne i 3 år så kanske nt så konstigt, right?


Men förvänta er nt bra uppdatering idag, Elin pker hem vid 12-13 så därefter kanske det blir bättre uppdatering.


Puss   


 

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards