juliias-liv

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia - 29 oktober 2012 16:11

Har inte bloggat så mycke idag, menmen.

Jag har mest leget i sängen & tyckt synd om mig själv ..   

Nej, men det har gått 1 vecka & 3 dagar.

När han/hon (ni får inte veta ens om det är kille/tjej) inte ens sagt förlåt, tar det extra hårt.


Men sådana är killar/tjejer, vågar inte säga förlåt.

Jo, kanske via mess .. jo men tack!


Om han/hon inte säger förlåt till mig face to face nästa vecka, kan jag nog aldrig förlåta honom/henne ...   


Men tack & lov kommer Bella på onsdag, kommer bli så skönt att tänka på något annat ..


Av Julia - 29 oktober 2012 10:43

Hur skulle världen va utan musik?


ingenting !


allt skulle va grått & trist ..

Tänk när man städar gör man det tyst, när man sitter vid datorn: knäpptyst.

Ush, nej.   


Eller tänk om det inte fanns någon som sjöng bra, alla sjöng bara falskt.

Lyssna på äckligt dåligt musik ..


Världen skulle va grå & trist utan musik!


Av Julia - 29 oktober 2012 10:14

Aaaa, har kollat lite vad jag vill ha i jul.


  kära i dem   

Ja, det är väl det mesta jag vill ha .. räkna ut nyss vad det skulle kosta:

425 kr.


Så, får väl se ..

Mamma och pappa köper knappast allt det till mig. Dem ska ju faktiskt köpa till 5 barn & 8 vuxna.


Men kan väl dela upp det,! (y)


Cya   


Av Julia - 29 oktober 2012 10:06

Igår fick jag ännu mer än i förrgår!

Såhär många sidvisningar på en dag:

Av Julia - 29 oktober 2012 09:47

Haha, huset för mig själv.

Älskar det, då kan jag ha hur hög musik som helst & göra som jag vill. (y)


Så nu kan alla komma hem till mig   


Nej, men .. dem kommer tillbaks om 2 timmar ungefär ..

Så idag ska jag bara slappa & ha en liten "fixday"


me

Av Julia - 28 oktober 2012 21:51

Me!
Av Julia - 28 oktober 2012 21:49

Av Julia - 28 oktober 2012 18:08

  Är förbannad nu eftersom detta är tredje gången jag gör detta inlägget.

  Gråter aldrig, bara till sorgliga filmer, böcker & om någon sårar mig riktigt djupt.

  Om någon sårar mig glömmer jag det aldrig & tar det väldigt hårt.

  Jag klarar inte att såra någon, om jag gör det får jag massor av skuldkänslor.

  livrädd för råttor, men allra mest spindlar.

  Har lite bacillskräck.

  Rädd för vad andra ska tycka om mig.

  Hatar att bli utskrattad men älskar att skratta med någon.

  Om jag behöver stöd, pratar jag alltid med min underbara bästa vän.

  Kollar på alla sorts filmer.

  Är lite mörkrädd, haha. Fats bara när jag är ensam.

  Rädd för fullmåne. hihi.

  Är paranoid.



Ja, det var lite om mig   





 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards