juliias-liv

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia - 23 oktober 2012 15:24

Ledsen för jag typ knappt bloggar längre men det kommer bli bättre.
Men nu i veckan ska vi göra klart 37 saker annars får vi inte se på film med resten av klassen utan sitta & plugga .. ;c

DET FÅR INTE HÄNDA!

Så jag ska plugga när jag kommer hem, får se om det blir mer bloggande ..

Cya ;*

Av Julia - 22 oktober 2012 20:00

Av Julia - 21 oktober 2012 21:18

JAG LEVER! ;'D haha, nej men ... jag tar ju medicin mot min acne & den ena tabletten är stor som ett öga (lika långt men inte så bred) men den är rejält stor iaf, & jag satt den i halsen så trodde bah jag skulle dö några gånger. ;) men det gjorde jag inte!

Imorn kommer det bli en jobbig dag men med Bästis som stöttar så kommer det gå fint så, nu MÅSTE du va svinsnäll & värsta betjänten till mig imorgon! :P hihi.

Men har ju nt sovit så mycket inatt så nu får jag sova lite .. ;)

Go'natt! ;*

(Frukost med den bästa)

Av Julia - 21 oktober 2012 17:33

Du sårade mig för hårt.

Du dödade mig inombords.

Min själ svider.

Mina ögon sväller av sorg.

Du gjorde ett ärr i mitt hjärta & själ.

Du sårade mig så djupt.

Men du kommer inse ditt misstag.

Du kommer ångra dig.

Du kommer vilja förlåta mig.

Men då är det alldeles för sent!



Av Julia - 21 oktober 2012 17:15

det är visst EN som vill förstöra mitt sjävförtroende & få mig att må dåligt.

Ja, första gången mådde jag så dåligt & DU såra mig så mycke att .. Ja, jag hade tänkt göra en hemsk sak. Men andra gången DU, näänää du ska inte trycka ner någon för att DU TYCKER att jag har varit elak mot dig, för det har jag verkligen INTE!


Denna låten stämmer in   


Av Julia - 21 oktober 2012 16:07

Av Julia - 21 oktober 2012 10:00

Godmorgon! ;'D
Bella kom igår & vi blev sent uppe: 02:30

Har nt bloggat nu på länga pga än väldigt känslig + lite privat sak har hänt ..

kan säga att det va en som sårade mig så djupt att jag bah, låg i sängen halva dagen & resten satt jag i fönsterkarmen & lyssnade på sorglig musik, men jag vill nt gå in på det för den personen gjorde ett personligt angrepp mot själen .. brukar man säga.
Det är för känsligt att prata om ..

Men vad har man nt en bästis till .. ?
Så bella kom & stöttade mig, vi haft det jävligt roligt. ;)

Nu ligger jag här & önskar att Bella ska vakna, vågar ju nt väcka henne

SÅ JÄVLA SANT!

(ursäkta språket)

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards