juliias-liv

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia - 28 oktober 2012 00:39

Förstår inte vrf vissa blir deprimerade av vintertid .. halluu, man får sova 1 timme extra, ljusare morgnar & ljusare kvällar. (Y)

Men aaa, ätit gott, fuktigt hår & nybäddad säng + vintertid. Wiiii! ;'D

Men aaa, då är kl halv 12 :o
Inte halv ett
Whuuuut? Hihi. ;)

Men ja, tidig morgon = trött.
Så läsa lite sen drömma mig bort & slockna.

"Deal with it"!

Puss&kram ;*

Av Julia - 27 oktober 2012 23:56

Av Julia - 27 oktober 2012 23:30

Inte till mig, utan Alice ..
bra jag på att sminka, måla & fixa håret va?

Av Julia - 27 oktober 2012 23:28

Av Julia - 27 oktober 2012 22:03

Haha, sitter bara här & är liiiiite överlycklig !   


Manda åkte ju ut på x-factor som sög !!!!

Men gissa vad ?


Dem hade räknat fel så Manda är tillbaks i tävlingen igen. (y)


Så på fredag måste ni ALLA snälla männisor rösta på Manda.   




Rösta !



Av Julia - 27 oktober 2012 21:53


Haha, fick en kommentar av "Hugo" att det visst var han ..


 


Om det nu är Hugo.

Hur fick du tag i min bloggadress ?

Kkej, dålig fråga .. vet ju vem som avslöjar det för alla ..


Men varför skulle "du Hugo" läsa min blogg ?

"Du" är ju inte sådan där datonörd så jag tror knappsat du skulle sätta dig framför datan & läsa min blogg ..

Och du skulle knappast våga kommentera ..


Haha, bara för det ska jag messa honom. (y)


 


Av Julia - 27 oktober 2012 21:38

Gått upp från mitt underbara bad nu ..


Tänkte bara ta upp det här med dusha innan elr efter badet.


Tycker det är sjukt äckligt att inte dusha innan badet, då badar man ju i sitt eget smuts.

Bara tanken äcklar mig ..  


Men att inte dusha efter heller tycker jag inte heller är särskilt fräsht.


Själv dushar jag noga innan sen badar jag väl i en timme, sen dushar jag noga efter också.

Då är man så fräsh som möjligt ..


" I´m the smartest "   


Men vad är bättre än ett svalt bad efter en varm dush ?

Hatar varma bad, känns ju som man kokar av feber, blä.


Så där fick ni en hiss & ett litet tips ! (y)


Puss ..   


 

 

 

 

Mysigt !   

Av Julia - 27 oktober 2012 15:00

Gjorde en liten fin text, precis .. av en låt.
Fast ändrat den .. ;)

Om texten handlar om mig, får ni inte veta.
Hihi.

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards