juliias-liv

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia - 31 oktober 2012 10:16

Nu kommer jag göra några saker & sen kommer Bella så detta är kanske det sista inlägget idag.


Dushade nyss, så jag hoppas att håret hinner torka.

Vill inte föna det, sliter så mycket på håret.


Av Julia - 31 oktober 2012 08:46

Som vanligt vaknar jag för tidigt på loven & helgerna.

Suck   


Alice ska till fritids så, här sitter jag & dunkar lite musik.


Ehm, statistiken sjunker igen p.g.a att jag inte bloggat lika mycket + att ni inte har varit lika aktiva att läsa bloggen ..


Idag kommer det inte bli bättre, Bella kommer så har inte direkt någon tid att blogga alls.

Synd att det inte går att göra tidsinställda inlägg här på bloggplatsen.   


På nattstad t.ex där kan man skriva kanske 10 inlägg men istället för att lägga ut dem direkt klickar man typ att att det första ska läggas ut 10 det andra 11 det tredje 12.


You get it ? (y)


Men ska va äta lite frukost nu, elr något


Av Julia - 30 oktober 2012 18:32

Nu´då ?

Sitter här & är rastlös .. kan vi inte se filmen snart ? 


Ahh, vill se min älskade film   


Men jag har typ inget att säga er .. haha.


Ehm, jo Bella kommer imorn + Anton, wiii   

eller Anton 6 Pontus ska va & jag å Bella, såklart.


Men ja, kan väl ta & skilla ut alla på world of tanks ..   



Min snygga level 7 stridsvagn: T29 !

Av Julia - 30 oktober 2012 18:22

Av Julia - 30 oktober 2012 17:53

Pappa berättade nyss att vi skulle se en film tsm.

& bev så jäkla glad när han berättade vilken ....

The amazing spider-man !


Just, love this movie   

& för att huvudrollen är så snygg.


Aja, ville bara ni skulle veta   


Av Julia - 30 oktober 2012 17:22

Gissa vad ?


Idag gick jag in på topplisterna för att kolla lite, "visste" ju att jag inte skulla va med ..

så bra blogg hare jag ju inte.


Men när jag bläddrar genom flest sidvisningar den senaste veckan såg jag en bild på mig, jag bah: wtf?


Jag låg 22 ..   


På bloggplatsen finns det över 1000 bloggar & av alla dem bloggarna ligger jag 22: a denna veckan ..


På hela denna månaden låg jag 52:a ! (y)


  Ni är bäst !   


Så nu ska jag jobba mig uppåt.


Så få bara hit fler läsarem skulle va mycket tacksam.

(inga vuxna, tack)


Kisses to you   




Av Julia - 30 oktober 2012 17:15

Sitter & skakar .. hihi.

Var tvungen att cykla till vanneberga och slänga skräp, när vi kom ut frös jag så mycket att ..

Ja, jag skakade så att jag nt kunde stå still, Pontus fick tillslut fråga om jag skulle gå in så gjorde han det men nej.


När vi cykla kunde jag inte ens hålla i styret så mycket jag frös   

Och det är ju ändå typ 2 - 3 km till vanneberga.

Aja, har tagit 5 halstabletter för att min hals inte ska torka ut, suck.



Av Julia - 30 oktober 2012 15:38

 Det är många som klagar på att man inte använder smink & vissa som klagar på att man använder smink ..


Jo, men välj det ni tycker är snyggast då.   


Utan smink

Med smink ..


Utan smink

Med smink


Jag tror vi alla tycker att med smink är mycket snyggare  ..

Men visst, om man vill va så som man ser ut, va det.

Men klaga inte på em som använder det, det är ju faktiskt en narturlig sak ..


Dem har väl inte det självförtroendet som er att gå utan.   


Jag har kasst självförtroende & det blev bara sämre för 1 vecka sen & 4 dagar sen.

Därför använder jag, okej.


Deal with it !   

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards