juliias-liv

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia - 19 oktober 2012 07:25

Messar med Bella & försöker reda ut lite mellan henne & en kille ..
Så ska snacka lite med Affe sen den kilen ..

Haha, Julia safe's the world! ;'D

Men nu ska jag ta tag i lite saker .. ;)

Av Julia - 18 oktober 2012 16:51

Vill inte säga något så gå bah in!

http://www.tv4play.se/program/kalla-fakta?video_id=2229828


Där kommer du se något helt sjukt, vill f*n åka dit & slå ner Helena olsson.   



JÄVLA APJÄVEL !


Jag brukar inte vilja att någon sak va olycklig men hoppas hon får ett olyckligt liv ..

Hatar henne!


Ni måste kolla ..


Aja, messar med Hugo & Affe så ska fortsätta med det (y)


 

Av Julia - 17 oktober 2012 20:07

Hejhej alla söta läsare!   


Är svintrött så ska göra mig i ordning så om 15 ligger väl jag i sängen ..

Då kommer jag träna lite prov tills imorn + läsa lite.


Vi har el imorn .. antligen ska vi va 2 & 2 elr själv.

Vet ionte vad jag vill.   

Jag menar, tänk om dem 2 smartaste kommer: då får dem ju A !

& så kommer dem 2 som inte är lika duktiga så får dem kankse E !


Jo men sjysst ..   


Om jag kommer med t.ex TG så kanske jag gör hela provet .. det vet ju inte Ann !


Nej, jag vill antligen komma med typ: Anton, Adam, Marcus elr Bella. '

Men egentligen är det bäst att va själv ..   


 



Kraaam .. !   

Av Julia - 17 oktober 2012 18:08

 


( jätte gammal bild )

Av Julia - 17 oktober 2012 17:23

Så djupt & vackert!   

Kolla ..


Av Julia - 17 oktober 2012 17:12

Är det någon som känner likadant på helgernas morgnar ?


Av Julia - 16 oktober 2012 21:19

Haha, fick ett sånt ryck att jag skulle plugga ..
Plugga?
Ehh, wtf? Kkej .. ? Vet f*n inte vrf jag vill det. O_o

Jaja, plugga länder: tråkigt ..
no: tråkigt ..

Men det måste bli av, men not today I have work done now! ;'D

Puss ;*

Av Julia - 16 oktober 2012 20:05

SSom ni nog alla vet är jag beroende av glee.
Plugga nyss klart så nu sitter jag & slöar. ;)

Tjockar i mig lite druvor också ..

Sorry för att ni fick ett tråkigt mobilinlägg, menmen.

Cya ;*

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards