juliias-liv

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia - 8 februari 2013 07:29

Jag bara stod där inne & snackade med mamma då det tutade jättemkt utanför vårt hus så Pontus rusade ut & då stod bussen där..

Pinit! :$

Men iaf, Bella var jätteledsen för det hon gjort & skämdes så hon skrev typ uhm.
1000000 anledningar till mig att hon ville va med mig asså hon skrev suuuuuuuuuuupermkt!

Jag bah: wow!

Hon menade verkligen det, så längtar supermkt till skolan för veckan utan henne har vart sämst.. elr jag har ju ändå haft roligt men nt i närheten av så roligt vi har det & ingen stöttning alls för det som hänt..

Så vi åker in till stan idag & bara är galna som vanligt, läääääängtar! :)

Puss på er bästa ;*

Av Julia - 7 februari 2013 15:24

 

Tänkte besvara din fråga nu Nina.


svar: det har blivit bråk mellan mig & Bella, elr snarare så bråkade hon med mig ..

Hon anklagade mig för saker som nt var i närheten av sanna & bara för att jag pratade lite & var med en annan tyckte hon jag använde henne som tredjehjulet.


Och så anklagade hon mig för saker & var skitarg på mig.


Jag blev väldigt ledsen för att min bästa vän nt litar på mig & gjorde så mot mig.

Mår väldigt dåligt & extra jobbigt nu när morfar precis försvunnit att ens bästa vän gör så.


Så de här dagarna har jag känt mig väldigt ensam & ledsen men försökt hålla humöret uppe.

Så jag kmr nt blogga om detta mer utan jag svara bara på din fråga sen vill jag nt prata om det för då .. aa.


Men gulligt av dig att fråga, kram   


 

Av Julia - 7 februari 2013 14:11

Av Julia - 6 februari 2013 21:22

Har så ont i hela kroppen, det enda jag vill göra nu är att sova så att jag nt känner av det längre..

Imorn är det nationella prov igen, 2 st som igår men det är liknande..

Läsförståelse igen fast nt samma då & en skriva. Typ man ska skriva en berättelse i jag-form på 70 min utan hjälp av lärarn & det & det ska va med i texten t.ex
Superlätt!

Men nu ska jag försöka sova, natti bloggen ;*

Av Julia - 6 februari 2013 20:00

höll på att ladda upp ett videoklipp som var 9 min långt.

Sen när det äntligen laddats upp la jag ut det men gissa vad?

Bara 2 minuter las ut på bloggen .. så jag hann bara berätta om vad jag skulle ta upp sen så stannade allt, slut.


Så jag antar att det är typ att man kan nt ladda upp ett så långt inlägg från mobilen.

t.ex jag kan bara läggaut 10 bilder ungefär från mobilen men från datorn hur många jag vill.


Så jag får väl börja videoblogga på datorn, om jag hittar något bra program?

Vet ni något? Va snälla & kommentera isf, tusen tack!   


stora kramar till er, puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss   


 

Av Julia - 6 februari 2013 19:32

Jil De Weerdt

Av Julia - 6 februari 2013 18:56

hade ju styrketräning igår på gympan.

Liksom 1 år sedan jag verkligen hade jobbig styrketräning.

När jag gick på friidrott hade man världens jobbigaste & längsta timmen på torsdagar.


Jag som knappt dricker någonting, skämms nästan så lite jag dricker.

Om jag kmr ihåg 1 glas juice på morgonen (bara på skoldagar, annnars dricker jag alltid till frukosten) ett glas mjölk till lunchen, kanske ett glas juice till mellanmålet & sen 1-2 glas mjölk på kvällen.


Det är det jag dricker på mondag, tisdag, onsdag, torsdag & fredag (fram till kvällen .. då dricker jag ju massa läsk)


Men på bara den timmen drack jag hur mkt som helst!   


Men iaf då hade vi riktigt hårda träningar. På måndagar kondition (dog typ, ni fattar nt hur jobbigt det var) i 1 h & 30 min, på torsdagar styrketräning & kondition ibland 1 h.

På lördagar kondition, teknik & sånt i 2 h & 3o min.


Och jag gick i Åhus, för där var billigast & jag kände 2 st där.

Jag älskade verkligen att gå där, det var sjukt kul & jag var i toppskick.

Hade typ superbra kondioton, starkare än jag är nu, jag mådde mkt bättre & jag fick många nya vänner.


Tyvärr fick jag inflamation i hälsenerna & jag orkade nt gå dit längre, hade så ont när jag sprang.

Mamma & pappa betalde mkt pengar i onödan så jag fick sluta.


Nu var det ungefär 1 år sedan tror jag, vet nt.

Men jag saknar fortfarande vännerna där & i vilket toppskick jag var i.


Det är mitt mål! Jag ska bli så igen, på egen hand   



Så typ första gången jag hade en riktig styrketräning på ett år så det var ju jobbigt.

Idag gick jag seriöst som en tant. När jag gick ner för trappan ramlade jag f*n nästan ner, ahahahaha.


Sen behövde jag typ bara gå upp & ned 4 gånger, asså om ni sett mig hade ni skrattat åt mig, ehehe. Så gullig var jag när jag liknade en tant (y) (inget illa menat)


men laddar upp en video jag gjorde precis, håller tummarna för det funkar nu, puuuuuuuuss   


 

Av Julia - 6 februari 2013 14:36

Åhh, vad jag älskar mina vänner.
Haft det grymt i bussen, så sjuuuukt kul.. ni är bäst!

Nu sitter jag & sjunger med She wolf..
Har typ hjort 2 knäppa videor med Celine & TG i bussen precis & TG är ju bara liiiiite knäpp, ehehr.

Aja, sjukt bra vänner.
Ska av nu, puuuuuss ;*

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards