juliias-liv

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia - 13 februari 2013 22:41

Av Julia - 13 februari 2013 22:14

Jag mår mkt sämre men messar med han <3
Har gjort det väldigt länge & fast det gör ont i halsen ligger jag och skrattar för jag blir så glad av att han verkligen finns för mig & stöttar mig :)

Okeej, ingen mer info.. pinsamt jue ;*

Försökte nyss säga till honom att sova så han orkar med skolan imorn med han vill stanna uppe så länge jag är uppe & messa så jag fick ge mig.

Vi hörs, puuuuss <3

(Bild jag fick av bästa vän, gjord i picsart som jag själv använder.. väldigt lätt)

Av Julia - 13 februari 2013 17:12

Av Julia - 13 februari 2013 08:35

Hemma idag också.
Jag vill verkligen till skolan, träffa alla kompisar, träffa han, hinna göra mer skolarbete & sånt.

Så jag har missat 2 nationella & en jättestor slutuppgift i puperteten som man får 2 h & 20 min på sig att göra men jag är sjuk, så typiskt.

Jag kmr ju knappast få så lång tid på mig, kanske 1 h & kmr ju nt heller ha det så tyst för då är det BARA jag som gör det .. nu är det ju liksom alla slm är där.
Suck...

Men jag ska försöka plugga lite nu fast jag mår dåligt, vi hörs.. ;*

(Det enda jag gillar idag på mig är mitt hår sååå...)

Av Julia - 12 februari 2013 13:00


så sjukt bra är dem. lyssna på deras andra covers. Riktigt fina!

Av Julia - 12 februari 2013 11:34

Jag måste göra 9 sidor i matten!
Asså jag är helt seriöst .. kom & hjälp mig, någon smart HJÄÄÄÄÄLP STACKARS SJUKA MIG :'(

Av Julia - 12 februari 2013 10:18

Mamma kom precis hem med lite läxor till mig..

JAG ÄR KÖRD!

Hade någon engelska diagnos idag, något no-prov imorn som jag nt hunnit göra något alls på & mamma har inget med mig hem, matteläxa + någon sida i matteboken, rita 2 bilder, göra 1 kapitel till i huset (en bok som vi gör i svenska.bilderns hör till där) & det ska va klart på torsdag.

Typ ehm, vill någon snäll människa komma till mig & hjälpa mig?
För med ett huvud som dunkar & gör svinont å är lite yr blir det nt lätt själv.

Åhh, gud hjälp!

Men nt tid att blogga, måste plugga :(
Puuuuuss ;*

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards