juliias-liv

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia - 9 februari 2013 18:26

                           

Av Julia - 9 februari 2013 18:11

skulle ju ut & träna men mitt i maten ringde Celine & undrade om jag ville hänga med henne & Elin på en fest för dem som bor i vannerberga.

Först var jag lite tveksam men vrf nt? Det kan ju bli kul ..


Så har gjort mig i ordning & väntar på att Celine & Elin ska läsa mina mess till dem.

Det enda som är lite sådär är att typ ingen visste om det, pappa trodde jag hittade på elr något, ehehe.


Celine hade fått reda på det genom Jakob så jag hoppas han nt skojjade med henne nu för han är en sådan som skojjar så .. men tror nt han skulle skojja om det.

Lite konstigt bara att typ ingen vet att det är en fest i klubbhuset & ingen vet något om det.


Jakob hade nt vetat om det kostade inträde elr någonting så det är ju lite. Whuuuuuuuuuuut?

Skum fest där man nt får reda på någon information alls, nt ens när det börjar elr slutar.


Men vi sticker dit vid 19 typ. Det enda tråkiga är att jag missar melodifestivalen & all choklad mamma hade köpt hem   


aja, vi hörs senare, puuuss   


 

Av Julia - 9 februari 2013 16:19

har lyssnat på musik typ heeeeeeeeeeeeeeela dan, tröttnar aldrig.


Igår var det ju nt sådär jättejobbig gympalektion.

Det enda som var jobbigt för mig var grodhoppen, jag får så fruktansvärt ont i mitt vänstra knä & det var nt så lätt att göra det ordentligt då men trodde Robin mig?

Nej så jag fick göra extra, aja det var bara att bita ihop.


men som sagt var det nt så jobbigt men ändå har jag lite träningsvärk så det visar ju bara att jag tränar för lite.


Så tänkte ut & träna 1h elr 40 min efter maten, tror jag tränar lite intervaller sen i skogen har vi många branta backar som jag kan träna lite styrka för benen.


toppen   


Men pappa var hungrig så vi äter nog snart, vi hörs.

Puuuuuuuuuuuuuuss   


Av Julia - 9 februari 2013 13:27

 


Asså jag är nt en sån som gillar allal Justin's låtar.

Men dem jag lyssnar mest på är:


nothing like us, be alright, take you, i would, she don't like the lights, fall, turn to you, as long as you love me, all around the world, boyfriend, pray & u smile i smile.


så det är nog mina 12 favoriter   

Hoppas du blev nöjd, kram   




Av Julia - 9 februari 2013 11:12

alla killar (typ) klagar på Justin bieber.

dem tycker han ser ut som en tjej, låter som en tjej & är gay.


Så omoget. Dem önskar att han ska dö & det är många äldre killar som försökt döda honom bara för att dem stör sig på honom, men hallå?!


Oj hon tjejen tycker jag är dålig på att sjunga nu ska jag döda henne, hur f*n låter det killar?

Då är jag ju helt dum i huvudet men isf är ni ju det själva, elr hur?


Asså hur hade ni känt det att nästan alla killar i världen hatar dig & önskar du dog & vissa försöker t.o.m döda dig.

Skulle du bli glad då? Att starta massa hata Justin bieber sidor på fb, elr önskar justin bieber dör sidor & massa andra saker.


Asså tänk hur han känner sig, bara för att han är känd har han väl också känslor & det är liksom bara att respektera att han är tjejidol, det är väl f*n inget att störa sig på?


Sen när klassen fick reda på att det var några som skulle försöka döda Justin osv så ställde sig alla killarna upp & hurrade & önskade att Justin hade blivit dödad.


SÅ J*VLA ELAKT & OMOGET!


låt honom va liksom, han har lika stor rätt att leva som ni har.


han har ju f*n nt gjort er något alls så ni har ingen anledning att hålla på så, blir så arg & tycker det är himla synd om Justin.


 

  


och hur f*n kan ni få honom att se ut som en tjej?

Asså det kan jag nt fatta.


(menar absolut inget illa killar, men ni kanske borde tänka till ..)



Av Julia - 9 februari 2013 10:51

Av Julia - 8 februari 2013 23:34


Ni vet när man gjort något fel elr råkat göra något så man bara vill försvinna elr sjunka genom golvet?


Det gjorde jag idag framför massa folk. Assså, åhh. SÅÅÅÅÅ PIIINSAMT!

Ni vet den känslan, asså, bläääöö.


Jag & Bella stod i ett cafe & jag hade precis köpt en stor ljus kaka 6 en fanta men Bella kunde nt bestämma sig om hon skulle köpa en läsk elr nt så jag blev lite uttråkad & ställde bena i kors men då står man ju lite snett.


& gissa bara vad som hände då?!


KAKAN RAMLADE AV TALLRIKEN & NER PÅ GOLVET Å BARA GICK I SÖNDER.

jAG BAH: WOUPS!?   


Men hon var jättesnäll & gav mig en ny som dessutom var lite större så jag behövde nt betala mer men det var ju jättepinsamt.


Men ja, suuuuuuuupeeeeerkuuuuuuul dag idag, haha efter gympan. OMG!

Dem renoverar killarnas dushar så vi får dela duschar men vi duschar ju nt tsm direkt ..

Så killarna fick duscha först idag 6 vi fick göra massa extra övningar då. '


så orättvist!


fick göra mer styrketräning när vi redan var trötta & sen springa runt salen, grrr   


Men iaf sen efter så låste dem ju upp vårt omklädingsrumsdörr till dusharna & låste killarnas så dem nt kunde komma in. Men vi kunde ju öppna !!!!


Så en tjej (nämner nt namn) öppnade & jag bara stod där & killarna glodde, vad skulle man göra? Jag bara stirra tillbaka sen skrek jag & låste deras dörr.

Och nu stod jag inte naken för er som trodde det, jag var påklädd. Hade både tajts & linne ..


Men hon öppnade hela tiden så Robin låste vår dörr så jättemånga som nt hann duscha, ehehehe. Nt för att många duschar i dem äckliga duscharna .. brukar typ bara tvätta sig på toan   


Men alla killarna trodde ju det var jag som öppna, haha. Så pinit!


Men iaf, askul dag. Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss   


 

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards