juliias-liv

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia - 15 februari 2013 16:23

Av Julia - 15 februari 2013 12:32

                           

Av Julia - 15 februari 2013 11:59

Tror jag måste fått i mig något virus elr något för när jag anstränger mig blir jag så himla trött ..

Jag missade 4 dagar i skolan så jag kom ganska mkt efter på de dagarna.


Jag måste göra 7 sidor till i matten, skriva kapitel 4 till boken vi gör i skolan, göra en bild till kapitlet.


Men nu när jag bara letade efter matteboken blev jag så trött att jag var tvungen att sätta mig ned. Så är det alltid när jag är sjuk, hatar det.


Jag har hög feber i några dagar, sen är jag bara yr & har huvudvärk .. orkar ingenting & är så hjälplös. Och så kan jag va i veckor. Imorgon har jag mått såhär i 1 vecka & det känns knappast som jag snart kmr bli bättre.   


Jag hade tänk att nu i sportlovet kunde jag ju va med vänner & allt.

Nu blir det säkert nt så ..

Sen så har jag nt träffat Affe på 1 vecka så vi tänkte träffas typ någongång men han ska till Egyptien på tisdag & kmr hem nästa tisdag & jag mår nt bra.


Sämsta sportlovet   


aja, mamma vill att jag ska få lite friskluft så vi ska gå en kort runda i skogen sen ..


kisses   


 

Av Julia - 15 februari 2013 11:58

Av Julia - 14 februari 2013 20:50

Av Julia - 14 februari 2013 13:15

Skinnbyxor: ullared
Tröja: ullared
Jacka: hm

Av Julia - 14 februari 2013 09:31

Är jätteyr & har sjukt ont i huvudet & vill bara komma ut i friskluften så jag & Alice ska ut & ha ett litet snöbollskrig utifrån hur mkt kag orkar..

Och ingen av oss är ju direkt sjuka utan vi är lediga från skolan pga att det är begravning idag så jag & Alice försöker ju bara hålla humöret uppe..
kmr nog nt orka med så mkt snöbollskrig men jag behöver bli lite glad just nu.

Vi hörs, kram <3

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards