juliias-liv

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia - 24 februari 2013 12:20

HEEEEEEEEEJ, JAG HETER JULIA NILSSON OCH ÄR KNÄPP, BAAAAAM .. !


visste ni det? nähäh, då vet ni det nu   


gillade ni mello'n igår kväll? nt jag, tyyp. asså jag gillade bara breaking the silence, tell the world I'm here, den där jawa sawa (någonting, jag har nt världens bästa minne så)

sen var alla andra SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST!


enligt mig då .. efter det så jag film med mamma igen och vi såg ute eller inte (konstigt namn) men fy .. ahaha. Låg ju och garvade i soffan tills jag höll på att dö. hahahahahahahaha.   


härlig film, haha. Ni måste se den .. typ?


men nu måste jag bara få ur mig detta, va beredda:


JAG ÄR KLAR MED ALLT JAG SKA VARA KLART MED, FATTAR NI HUR GLAD JAG ÄR ÖVER DET!?

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIHOOOOOOOOOOO !!!!!!!


mhhmmm, aaa ... hejhejj   

så nu är jag nt lika stressad, mmmmmmmmmmmmmmm.


hejdåååååå mina fina läsisar, NI ÄR BÄÄÄÄÄÄÄST.

fast ni är såååå sämst om ni tyckte hon Sylvia var bra på att sjunga .. så tyck nt det, haha.


puuuuuss  

Av Julia - 24 februari 2013 12:16

         

Av Julia - 23 februari 2013 19:45

tänkte det skulle va kul och se vilka åldrar mina läsare är i.

typ om ni är i min ålder, äldre elr yngre. Har hört från vissa håll att det är dem som är över 30 som läser min blogg, haha.


men aa. Klicka i rutan/ringen där din åler står. Och va inte rädda för det.

jag kan absolut nt se vilka ni är, ingen ip-adress .. jag kan nt se mer än er. och man kan inte få virus av det .. jag kan bara se antal röster precis som er   


SÅÅÅÅÅÅ RÖÖÖÖÖÖÖSTA PÅÅÅÅÅÅÅ !



Av Julia - 23 februari 2013 14:09

Nt alls kul att gå ut, kallt & fick gå i djup snö .. hyyyyy :(

Så det blev ingen träning, direkt. Aja, ligger vid tv:en nu & kollar på någonting.. vet nt vad men det är spännande ;)

Vi hörs ;**

(Min dataskärm, intressant)

Av Julia - 23 februari 2013 11:32

Hittade en gammal vindjacka & fliskofta så på med det, träningstajts som ska hålla värmen lite, hittade mina träningsstrumpor också och .. aaa, mina runskor/löpningsskor så jag ska ut & städa hos kaninerna sen tränar jag intervallor.

Chaow ;**

Av Julia - 23 februari 2013 09:34

Måste verkligen rycka upp mig.
Jag kan ju nt bara sitta här hemma & längta efter att få springa men skylla på att jag mår alldeles för dåligt för det.
Visst jag är jättetrött, vet nt varför :s

Men jag kanske har tappat all min energi för att jag nt har tränat.

Så idag är jag & Pontus hemma själv till typ 20 ikväll från nu. Så mamma har gett oss massa sysslor att göra men aa..

Så jag ska nog spela x-box där man ska hoppa, ducka & allt så det är som att träna och så finns det ju andra saker att göra men man blir iaf väldigt trött.
Sen springer jag på crosstrainern så länge jag orkar elr så kör jag intervallor med hjälp av runkeeper.. då säger den t.ex att jag ska springa 100% i 5 min sen jogga i 2 & så ska jag göra det tills jag sprungit 1 mil t.ex

Så vi får se vad jag väljer..

Sen ska jag förbereda mig inför det stora "provet" som jag missade sen blir det väl tv & data så jag hinner nog blogga också..

Puuuuuuuuuuuss ;**

Av Julia - 22 februari 2013 19:33

Me!
Av Julia - 21 februari 2013 23:21

Tror jag aldrig kmr somna..
sover ju hos mormor, och så glömde jag min speciella kudde som hjälper min rygg & nacke.. så nu har jag en vanlig platt kunde & obekväm säng .

Saknar min säng nu :(

Aja, vill nt säga något till mormor .. får väl bita ihop fast jag redan har riktigt ont.. speciellt in mina skuldror & axlar.

Var glada att ni nt har så ont och har så många "skador" i er kropp som jag ..
Värre än det låter...

Men får väl försöka gå upp, mormor är morgonpigg. Vi skulle visst gå upp halv 8 imorgon så godnatt ;*

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards