juliias-liv

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia - 26 februari 2013 18:43

väldigt längesedan jag hissade & dissade så kör på det nu.


                 att denna bild där det stor Hiss är leopardrosa, passar min design.                            

 
Att får kommentarer på bloggen, snälla & gulliga.
 
Att få världens gulligaste sms nästan varje gång men kollar på mobilen, älskar det!
 
Sommarn, älskar den. Alla är på så gott humör, springer runt & skrattar, solar, fryser aldrig, kan gå i tunna kläder, stranden, ingen skola, bada, ha vattenkrig, sova i tält och allt. Sommarn är en stor hiss.
 
Efterrätt, jag är ett fikamonster.
 
 
 
 

Personer som är själviska, elaka, kaxiga.


Personer som aldrig står för vad de säger, hatar det.


Sådana som klankar ned på andra, mobbar en och allt. Vad har ni för problem egentligen?


djurplågare, ni är sämst, hatar er faktsikt (fast hata är ett väldigt starkt ord) så har ni/de ingen rätt att plåga djuren, nt människor heller.


Sådana som typ går till den ena och bara vilken är din favoritlåt & en låt som du hatar?

Hen: älskar uncover & hatar gangnam style (t.ex) personen: mm, samma här.

går till en annan person ......... Hen: Jag älskar gangnam style och hatar uncover .. personen: mm, samma här .. asså ****** tyckte uncoverr var bästa, är hen heöt dum i huvudet?

assså aa, hatar,.


okii, det var några hissar & dissar, hoppas ni gilla de, kram   

 
Av Julia - 26 februari 2013 18:30

asså jag skrev nyss ett jättelång inlägg om hela min dag & allt som faktiskt VAR JÄTTEINTRESSANT.


sen bara laddade om & raderade allt. asså aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapaaa   


neej, allt det orkar jag nt skriva om. Kanske skriver om det imorn igen? mm, vi får se, iaf lyssnar på bästa.


Anton ewald: baby don't gooo, oooah, you got me begging begging, I won't let you goooaaoo, you got me begging begging, aao what a feeling, you got me begging begging, begging for me, aaoo what a feeling


puuuss   


 

bjuder på mig själv, det är väl det en blogg går up på, elr hur ?


Av Julia - 26 februari 2013 13:25

Min tandställning har hoppat av IGEN!
Den har gjort det typ 6 gånger, vilket är jobbigt för det gör jätteont & det kan ta lång tid att få någon tid ...

Menmen, det är jätteläskigt eftersom det bara är typ 20-åringar här som bara stirrar på en. :s

Aja, jag hinner nog precis till gympan, hoppas det för jag har så ont i hela kroppen och att röra på sig hjälper.. hoppas bara att det nt blir styrketräning för jag har fortfarande nt hämtat mig riktigt sen jag var sjuk...

Men vi hörs, ;**

Av Julia - 25 februari 2013 15:15

som alla mina vänner vet är jag väldigt negativ & ser alltid det dåliga & aldrig det bra.

Kan hitta något negativt i allting, har jättehöga krav på mig själv & tror aldrig på mig själv, typ mobbar mig själv ..


MEN IDAG VAR JAG INTE NEGATIV NÄR JAG SKULLE GÖRA PROVET UTAN JAG VAR POSITIV OCH GJORDE MITT BÄSTA!


asså det är en stor vinst för mig, jag gick nt och satt mig & tänkte: ash, jag behöver nt ens göra provet för jag kan ingenting & jag skulle ändå nt bli godkänd så kan bara ge upp direkt.


utan jag satt mig i hallen & tänkte att om jag gjorde mitt bästa så skulle det gå hur bra som helst och det gjorde det.


JAG SKREV 6 HELA SIDOR!


jag är faktiskt stolt över mig själv nu   


men jag är ganska orolig nu för nästa veckas prov .. det är religioner & jag har messat väldigt många so-lektioner så jag har nt alls mkt fakta i mitt skrivhäfte elr i mitt huvud, haha.

och sen så fick man typ ett testprov när jag var på begravning ....


så det har jag nt fyllt i, vår so-lärare är sjukskriven i veckor och vikarien bryr sig nt så hur jag ska kunna förbereda mig inför provet blir svårt. Får väl prata med någon kompis imorn om jag kan skriva av dens matris.


men vi hörs, puuuuuuuuuuuuuuuuss   


 


Av Julia - 25 februari 2013 09:45

 

                                     

Av Julia - 25 februari 2013 07:30

detta är tidsinställt så jag gjorde detta inlägget igår, nt nu ..

men, just nu sitter jag väl i bussen & är jättenervös.

kmr ju ha ett stort "prov" idag & jag vill ju hinna skriva ner all fakta.


det är ett "prov" på puberteten så man ska skriav om allt som häner i kroppen på tjejen & killen & hur det går till, varför, och allt.

man får ha sina anteckningar till hjälp och jag har skrivit 4 sidor om tjejen & 3 sidor om killen så jag har väldigt mkt fakta till skillnad från de andra ..


de skrev 1,5 sida om tjejen & 1.5 sida om killen, alltså 3 sidor.

ja: 4 sidor om tjejen, 3 sidor om killen, alltså 7 sidor.


så, ehehehe. JAG KMR FÅ A !


asså nej, herregud, JAG SKOOOOOOOJJA   


men aa, kort skoldag idag, vi hörs, önska mig lycka till !   


 


Av Julia - 24 februari 2013 20:17

duschat, packat väskan osv. check!

har gjort 2 tidsinställda inlägg till imorn .. kollat på en film med Alice eftersom hon kom hem idag (med pappa) för de har vart i lindköping i 4 dagar ..


aja, lite nervös faktiskt inför skolan imorn, haha. Har ju nt vart där på över 2 veckor.

såå, aa, vi kanske bytt platser, elr ska snart göra det? oups .. nt för att det gör mig något. eheheh.

 

iaf, messar med bästavän nu. Min bästis   

haha, ni får nt veta .. sry.


men aa, ni som vill elr ngt, så har jag gjort 2 tisinställda inlägg till er imorn, puss ..


   



Av Julia - 24 februari 2013 14:59

.............................................. när man kmr på att man nt alls är klar med allt man skulle göra .. 


som ni kanske såg i förra inlägget vart jag jätteglad för att jag äntligen var klar med allt då jag kmr på att jag nt alls är det. Jag måste rita en bild till kapitel 4.   


menmen, jag orkar bara nt rita just nu. vet nt vrf. jag kanske orkar lite senare ...


snöar ute & är kallt, hoppas verkligen snön försvinner snart. Längtar efter somran så mkt.

speciellt nu när vi har en JÄTTTEJÄTTEJÄTTESTOR POOL   


men aa, ska väl se om jag kan göra några inställda inlägg imorn när jag är i skolan.

så om någon är sjuk kan du ju kika in lite på min blogg, elr om ni nt har några läxor när ni kmr hem, tråkig rast, ingen att va med, aaa .. bara kika in mina fiiiiina läsisar.


chaow   



 

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards