juliias-liv

Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

internet ville nt som jag ..

Av Julia - 20 februari 2013 19:35

asså nej .. jag har nt glömt er. Har försökt blogga flera gånger idag men det har nt funkat.

så idag har jag tillbringat mesta tiden framför tv:en & resten städat & spelat kort .. kul dag.


Men har mått riktigt dåligt. När jag kom upp fick jag typ en hjärtklappning.

asså seriöst, mitt hjärta klappade så fort & det gjorde så ont att jag trodde det skulle hoppa ur mig. Hemsk känsla.

Jag fick sätta mig ned i 10 min innan jag kunde resa mig & gå ner.


herregud, höll på att svimma. Jag hörde nästan ingenting och det pep fruktansvärt högt i öronen, huvudet dunkade och jag bara stod och svajade.


som tur va såg mamma nt det. Vill nt oroa henne .. det värsta jag tänker på nu är att komma upp till skolan och göra massa prov jag missat. Kan ju nt tänka ..


mår nästan illa av att tänka på det.   


när jag kom upp böev jag helt paff. När jag gick in i garderoben så låg det en påse där & i den låg det 3 shampon, 2 balsam, en deo, 4 kroppstvål.

Mamma lovar att hon nt lagt det där & det är ju sant för hon har nt ens gått upp idag, Alice har bara vart på sitt rum & där nere, pappa jobbat & Pontus hos kompis.


FATTA VA LÄSKIGT!!!!!!!!!


omg, vågar nt va i mitt rum nu. TÄNK OM NÅGON KOMMER !?


nejmen, faktiskt lite läskigt.

Menmen, tacktack. Det var liksom bra shampon, balsam & kroppstvål. Wella, sunsilk & Ldb. Braaaaaaa   


sen gick jag ner & gjorde smoothie och bestämde mig för att nt ha samma i hela tiden.


smoothie jag brukar göra:


2 bananer.

frysta jordgubbar.

frysta hallon.

frysta blåbär.

kall vaniljyoghurt.


det brukar bli väldigt gott men idag tog jag lite annorlunda.


smoothie jag gjorde idag:


1 banan.

frysta mangobitar.

frysta björnbär.

kall vaniljyoghurt.


det var riktigt gott, mkt godare än den andra faktiskt.



så då har ni 2 smoothietips.   


men nu ska jag nog sätta igång en film, orkar nt göra något annat. Puss&hej   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 12 juli 2013 00:00


    Tack för denna tiden med er, 1 helt år. Förstår det inte.   tack så mkt för alla fina kommentarer, alla frågor .. tack för ni läser min blogg. under denna tiden jag bloggat har det blivit mindre spelande på datorn, jag har kunnat sk...

Av Julia - 29 april 2013 19:03

Snackat 20 min med Hubert på skype, gud vad rolig han är .. hahahaha   Chill är han men aaa. Det var inte detta jag skulle säga utan nu gäller det.       NATTSTAD elr BLOGGPLATSEN!?       så sjukt svårt att välja, det finns ...

Av Julia - 21 april 2013 17:40


jag känner mig lite såhära utanför nu va, för alla mina kompisar har bytt till nattstad och så sitter jag här med bloggplatsen helt forever alone.   Och sen så tjatar alla på mig att jag också borde byta och nattstad är sååå mkt bättre så jag sk...

Av Julia - 21 april 2013 17:33


vid 00 igår satt jag vid datorn och lite sånt sen kom Alice och la sig i min säng men jag trodde ju självklart hon gick tillbaks till sig men då låg hon kvar där. Och vad jag än gjorde så vaknade hon inte och hon är ju för tung för att bära, ville...

Av Julia - 21 april 2013 07:26

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards