juliias-liv

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Jag måste vara en ängel

Av Julia - 27 augusti 2012 15:19

Vet ni vad som menas med det ?



JAG MÅSTE VA EN ÄNGEL !


Vet ni varför ? Nej, självklart det är bara mina närmaste väänner som vet det så, jag kan bara säga att jag inte är i ett speciellt läge här hemma, jag har det ganska jobbigt och min familj och jag bråkar HELA tiden resten är lite privat. (egentligen det med, men jag känner ju inte dem flesta)   

Men iaf, jag har fått mitt straff som är onödigt med det fattar ju inte dem .. för dem är lite efterblivna och fattar inte att dem egentligen skämmer ut sig & tror att dem har så j*vla rätt när dem har totalt fel & det alltid har varit JAG som haft rätt.

Ni kanske fattar att vi bråkar mycket & dem går runt och säga att jag är ett ego, respektlös & en j*vla lögnare, men egentligen är det jag som har rätt.

JAG LJUGER ALDRIG !

Så när dem får reda på det, kommer dem komma krypande på knä & be om förlåtelse!   

Fatta att jag är arg.   


( jag snackar om mina föräldrar, det är dem jag bråkar med osv )


Så nu har dem tagit mitt abonnemang, så kan inte ringa, inte messa, inte gå in på internet: Alltså inte g¨å in på bloggen! Jag kan inte ta emot telefonsamtal, inte ta emot mess, Faktiskt kan jag bara ta kort & spela spel!

Roligt va ?   


Så nu ska jag vara värsta ängeln ( egentligen är jag det men dem fattar ju inte att jag också talar sanning & fattar saker som dem inte har hjärna till ) Men iaf, jag ska aldrig bli arg, le hela tiden & allt så jag får tillbaka abonnemanget innan fredag.

DET ÄR MITT MÅL!   


Så nu kommer det ju inte bli mobilinlägg alls.   


Hatar mitt liv just nu men i skolan var jag så glad bland alla kompisarna, tänk att allt kan ändras så fort.


Känner mig så orättvist behandlad ..   

Vad tycker ni ?



Ciao !   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 12 juli 2013 00:00


    Tack för denna tiden med er, 1 helt år. Förstår det inte.   tack så mkt för alla fina kommentarer, alla frågor .. tack för ni läser min blogg. under denna tiden jag bloggat har det blivit mindre spelande på datorn, jag har kunnat sk...

Av Julia - 29 april 2013 19:03

Snackat 20 min med Hubert på skype, gud vad rolig han är .. hahahaha   Chill är han men aaa. Det var inte detta jag skulle säga utan nu gäller det.       NATTSTAD elr BLOGGPLATSEN!?       så sjukt svårt att välja, det finns ...

Av Julia - 21 april 2013 17:40


jag känner mig lite såhära utanför nu va, för alla mina kompisar har bytt till nattstad och så sitter jag här med bloggplatsen helt forever alone.   Och sen så tjatar alla på mig att jag också borde byta och nattstad är sååå mkt bättre så jag sk...

Av Julia - 21 april 2013 17:33


vid 00 igår satt jag vid datorn och lite sånt sen kom Alice och la sig i min säng men jag trodde ju självklart hon gick tillbaks till sig men då låg hon kvar där. Och vad jag än gjorde så vaknade hon inte och hon är ju för tung för att bära, ville...

Av Julia - 21 april 2013 07:26

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards