juliias-liv

Direktlänk till inlägg 9 april 2013

Förebilder!

Av Julia - 9 april 2013 12:59

Fick en fråga innan, Hanna som hon sa att hon hette undrade vilka va mina allra största förebilder var (kändisar) 2 tjejer och 2 killar.

Är en stor förebild för mig!

Taylor vann priset för världens snällaste och trevligaste kändis i år. Och hon skänkte bort mest pengar av alla kändisar i hela världen till barnen i Afrika.

Hon verkar som en glad snäll tjej också. Älskar hennes klädstil, hennes röst och ja, gillar allt med henne. En riktigt stor stjärna för mig!   



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Är en stor inspiration för mig.

Hon kom 2:a som världens snällaste och trevligaste kändis. Hon skänkte bort nästmest pengar till barnen i Afrika av alla kändisar i världen. Så Taylor var 1:a på både och Miley 2:a på både.

Miley rakade av nästan allt sitt hår för att stötta barnen med cancer men för att ändå va snygg färgade hon det vitt och ser ändå väldigt bra ut.

Hon hade så fantasikt fint hår, finaste jag sett typ och ändå rakar hon av det, STARKT!

Hon har en fin röst, ska gifta sig med Liam hemsworth 11 juni detta året, såååå glad!

Hon är en stor inspiration!   


 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Han betyder sjukt mkt för mig!

Alla hans låtar stöttar otroligt mkt. Och han inspirerar mig mer än någon kille någonsin gjort. Han kom 3:a som världens snällaste och trevligaste kändis i hela världen, kom 3:a i att skänka mest pengar till barnen i Afrika. Hans röst är magisk, han är dösnygg.

Han är ALLT!

Han gjorde ju den videon pray som välgörenhet och den videon är ju så fin att man nästan blir tårögd. Han har tagit emot otroligt mkt skit men ändå stått upp.

Underbar är han, finaste personen som jag inte känner.   



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sen är det inte direkt någon annan kille. Det är ju några jag gillar skarpt men jag vet inte så mkt om dem + att de är inga jag skulle ta efter, om jag var en kille jo.

Men så ska tjejer inte va, typ?


Det va mina förebilder, några stjärnor som lyser extra starkt för mig!


(har många fler förebilder bland tjejer men de 2 "lyser starkast")

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 12 juli 2013 00:00


    Tack för denna tiden med er, 1 helt år. Förstår det inte.   tack så mkt för alla fina kommentarer, alla frågor .. tack för ni läser min blogg. under denna tiden jag bloggat har det blivit mindre spelande på datorn, jag har kunnat sk...

Av Julia - 29 april 2013 19:03

Snackat 20 min med Hubert på skype, gud vad rolig han är .. hahahaha   Chill är han men aaa. Det var inte detta jag skulle säga utan nu gäller det.       NATTSTAD elr BLOGGPLATSEN!?       så sjukt svårt att välja, det finns ...

Av Julia - 21 april 2013 17:40


jag känner mig lite såhära utanför nu va, för alla mina kompisar har bytt till nattstad och så sitter jag här med bloggplatsen helt forever alone.   Och sen så tjatar alla på mig att jag också borde byta och nattstad är sååå mkt bättre så jag sk...

Av Julia - 21 april 2013 17:33


vid 00 igår satt jag vid datorn och lite sånt sen kom Alice och la sig i min säng men jag trodde ju självklart hon gick tillbaks till sig men då låg hon kvar där. Och vad jag än gjorde så vaknade hon inte och hon är ju för tung för att bära, ville...

Av Julia - 21 april 2013 07:26

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards