juliias-liv

Direktlänk till inlägg 14 april 2013

***********************************'

Av Julia - 14 april 2013 19:20

asså gud va töntiga vissa människor är.

Du, jag ser din IP-adress sen söker jag på den och du bor i fjälkinge står det så vrf inte bara gå fram till mig i skolan och säga det facetoface? Sluta kaxa dig bakom en dataskärm men i skolan är du väl inte lika tuff?!


 


asså fattar du hur jävla mkt detta sårar mig. Jag kämpar med mina finnar och hatar dem, de förstör mkt för mig och de gör mig osäker och får mig att känna mig megaful.

Alla mina vänner står upp för mig och säger att jag är skitsnygg och vacker och sånt men när jag ser mig själv ser jag bara på att jag har finnar i hela min panna och jag hatar det.


Att sen kommentera det är så sjukt. Hur kan det va kul att såra någon så?

Här sitter jag och varje dag ser jag att de har förbättrats, just nu har jag typ 3 st finnar bara i ansiktet när du sen kommer med den kommentaren förstör du ju fan allting.


asså fy vad elakt och sjukt.


asså när jag går in på bloggen och det står: 1 nu kommentar blir jag bara så glad men sen bara, elr nej det är säkert bara någon elak kommentar och sen 35 % brukar va elaka kommentarer.


Men tack alla fina människor som stöttar mig och inte bryr sig om att jag har lite finnar i pannan, betyder mkt och uppskattas. Guld värt i mina ögon!   

 
 
Ingen bild

Anna

14 april 2013 19:34

Asså är den tjejen blind elr?
bry dig inte om henne, du är världens vackraste, jag är jätteavundsjuk på ditt utseende och din insida .. du måste vara världenst finaste person inombords liksom, önskade jag kände dig.

Fast jag har typ sett dig 2 ggr på stan, vinkade på dig men du såg mig inte men då var du så sjukt snäll och allt.

Hon är bara avundsjuk på att du är så fin fast du har finnar!

Kram <3

Julia

14 april 2013 19:35

Och du måste va världens gulligaste person.
Tack så hemskt mkt, betyder mer än du anar.

Kraaaaaaaaaaaaaam :)

 
mayra

mayra

14 april 2013 20:20

Så sjukt att folk verkligen kommenterar något sånt. Du ska inte lyssna på vad dom säger. Dom har så litet självförtroende att dom måste sitta bakom en skärm och skriva allt det där. Du är jätte vacker och borde inte bry dig om vad folk säger. Och om du har finnar? Alla har det och dom är vackra dom med :)

http://mayranarvaez.blogg.se

Julia

14 april 2013 21:06

Aww, tack så hemskt mkt!
Betyder mer än du anar.

Kraaaam

 
Ingen bild

;)

15 april 2013 16:06

Du är jätte fin! :)

Julia

15 april 2013 17:29

Tack så hemskt mkt! :'D

 
Ingen bild

Carro

15 april 2013 18:48

Hon kan hålla käften, du är världens finaste! :)

Julia

15 april 2013 18:54

Aww, tack så mkt! :'D

 
Ingen bild

maaaajaa

15 april 2013 18:51

Hon är så jävla avundsjuk! Asså om man kollar på de flesta dina bilder har du inte ens finnar det är bara ibland, jag kan ha det ibland. det går liksom i perioder och du har ju det bara ibland fast du är det ju väldigt allvarligt men hon kan bara hålla igen för hon sa så till världens finaste person som jag beundrar sjukt mkt!

Du är bäst! :)

Julia

15 april 2013 18:54

Dina ord betyder så mkt, tacktacktack! :'D

 
Ingen bild

moa

15 april 2013 18:53

Avundsjuka jävel, bry dig inte om henne!
Du är otroligt vacker och skitsnygg, hon har bara så dålig självkänsla att hon börjar kränka ned andra ..

Ta inte åt dig ett ord för inte ett enda är sant, kraaaaaam <3

Julia

15 april 2013 18:55

Blir så glad av dessa ord, betyder mer än du anar, tack så mkt! :'D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 12 juli 2013 00:00


    Tack för denna tiden med er, 1 helt år. Förstår det inte.   tack så mkt för alla fina kommentarer, alla frågor .. tack för ni läser min blogg. under denna tiden jag bloggat har det blivit mindre spelande på datorn, jag har kunnat sk...

Av Julia - 29 april 2013 19:03

Snackat 20 min med Hubert på skype, gud vad rolig han är .. hahahaha   Chill är han men aaa. Det var inte detta jag skulle säga utan nu gäller det.       NATTSTAD elr BLOGGPLATSEN!?       så sjukt svårt att välja, det finns ...

Av Julia - 21 april 2013 17:40


jag känner mig lite såhära utanför nu va, för alla mina kompisar har bytt till nattstad och så sitter jag här med bloggplatsen helt forever alone.   Och sen så tjatar alla på mig att jag också borde byta och nattstad är sååå mkt bättre så jag sk...

Av Julia - 21 april 2013 17:33


vid 00 igår satt jag vid datorn och lite sånt sen kom Alice och la sig i min säng men jag trodde ju självklart hon gick tillbaks till sig men då låg hon kvar där. Och vad jag än gjorde så vaknade hon inte och hon är ju för tung för att bära, ville...

Av Julia - 21 april 2013 07:26

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards