juliias-liv

Alla inlägg under augusti 2012

Av Julia - 26 augusti 2012 15:05

Så söt är hon ..

Helt sjukt söt & hon sjunger väldigt fint också ..


gillar henne asmycket.   


Tycker inte ni hon är söt ?





Ariana Grande at Kids' Choice Awards 2011





 

                                                  


  


Visst är hon söt ?


Hon är hur söt som helst i både uppsatt & nersläppt kan ha typ alla olika färger & allt.

Själv tycker jag hon är sötast i rött hår.   


Sjukt söt är hon!   




Av Julia - 26 augusti 2012 14:13

Har fortfarande inte kommit någonstans med städningen så jag struntar i det.

Mamma & pappa blir nog lite småarga men det får jag tåla ..   


hahah, kom bara att tänka på en sak om pengar.

När vi själva köper något får ingen det men när en förälder vill man smaka & få annars är det orättvist.   

Höhö, stackars föräldrar.


Men ush vad jag längtar till den 9:onde sep. Vet ni varför ?

Jag fyller år!   

Älskar det, det ända tråkiga är att det är en Söndag, så det blir inte så mycket sovmorgon & gå lägga sig tidigt, nej ush. Det ska ju vara en Fredag elr Lördag! Egentligen skulle jag ju fylla år en Fredag i år & så är det skottår.

Kunde det inte vara nästa år ?   

Nu är det många år till jag fyller år en Fredag!   


Men längtar till 8:onde också .. För då kommer Bella & Celine & firar mig lite sen sover dem här & så får jag ju en bra födelsedag när jag vaknar. Inte för att jag tror att dem kommer stå med vars ett paket i handen & sjunga för mig ..


Nej´du båda är sömntutor!   

Då får dem typ ställa larm på mobilen & ha lurarna i öronen så dem verkligen vaknar ..


Nej så fin födelsedag får jag nog inte, när jag vaknar kommer säkert dem ligga & sova så får jag vänta i någon timme tills dem vaknar elr något.   


Dem är ju bara gulliga ändå att dem kommer hit ( det är inte säkert, det kanske inte går ) Jo, för mig men kanske inte för dem, men det hoppas jag verkligen annars får jag det tråkigt.   


    SÅ NI MÅSTE KOMMA! HÖR NI DET?   


Det är ju faktiskt bara 13 dagar kvar!

Så nu får mamma & pappa åka köpa kläder till mig herregud!


för det blir inget party i år .. Men jag vill ju ha  paket elr något ..   


Ok, nu låter jag som en äcklig patetisk  fjolla men det är jag inte, bara betedde mig som en lite .. Typ!   


Ciao!   

Av Julia - 26 augusti 2012 12:25

DET GÅR JÄTTEBRA MED STÄDNINGEN !!!
typ, Aschh .. lägg av. ;c

Skuttar runt med mjukistofflor ( elr vad det heter ) & lyssnar på låtar som jag har lyssnat på om & om igen 36321368532 gånger. ;)

Dööööör av tråkighet.
Men nu mår jag inte alls bra så kollar på tv .. sttäda får jag fixa sen, haha, det är Avatar på tv men jag orkar inte bry mig .. :C

Önska mig lycka till, det lär behövas. ;c

Av Julia - 26 augusti 2012 11:11

Tänkte bara göra ett kort inlägg, om min misslyckade inköpning för något åt sedan .. Höhö, den har hängt i min garderob så länge.   


Här är den.



Vad tycker ni ?

Ful ? Fin ?

På mig d¨å, annars kanske den är fin .. ?


Men vad tycker ni ?   


Men, iaf nu måste jag ta tag i städningen .. Har inte ens börjat.   


Ciao !    

Av Julia - 26 augusti 2012 10:29

Hatar er myggor!

Ni borde inte finnas, det finns ingen ankledning att ni finns. Istället för att vara irriterade myggor kan ni vara vackra fjärilar !   


Håller ni inte med mig ?   


Har fått 184867520784 myggbett i natt, kliar som i h*lvete.   

( ursäkta språket, me´n jag är så j*vla irriterad )


Men iaf, nu sitter jag & lyssnar på lite gammal favorit musik, ganska roligt .   


men jag ska typ städa & allt så bye, bye.   

Av Julia - 26 augusti 2012 08:46

Godmorgon, godmorgon !!!   

Jaaaah, inte riktigt så ..


Nej, jag har inte sovt gott, fast det brukar jag ju inte.   

Det är bara på sommarlovet jag sover bra när det är slut blir jag så van att jag går upp 6:00 att jag gör det VARJE morgon.


Haha, nu när jag såg mig i speglen saknade jag bara mitt "långa" hår asmycket ..


     


Mitt långa hår ..   



Mitt korta hår.


Själv tycker jag mitt långa hår var mycket finare. Menmen, spara, spara & spara så ska jag ha så långt hår JAG  VILL !   


Typ, såhär långt ...


Som Lily Collins, hon har så sjukt snyggt hår & är så himla söt.   


Ciao !

    

Av Julia - 25 augusti 2012 22:33

Hahaha, är så himla glaaaad!

Pappa kom nyss upp med LOL jag bara är det LOL ?   

Höhö, helt överlycklig!   


" Outfit of the night "


 

Såhär ser jag ut nu .. HÖHÖ!   


Men nu ska jag staäda undan efter mig & Celine sen bara krypa ner under täcket, läsa såklaaart sen bara koppla av & ... SOVA !!!   Yay.   


Godnatt då !?   


Av Julia - 25 augusti 2012 21:50

Rubriken säger det mesta, And it´s true!   

Helt sämst är jag ..   

Njae, men orkar bara inte med att hålla på att FÖRSÖKA, FÖRSÖKA & FÖRSÖKA med en ny header hela tiden.

Det får  självklart bli en annan gång .. Men det kan ta tid för jag blir SÄMST på foton, seriöst alla är så himla fula elr göra jag en rolig min elr kollar bort så får nästan aldrig bra foton & när jag får det brukar alltid jag typ råka radera dem elr något klantigt ..

Just min tur!   


Är det någon annan som har sådan otur ?


Tror ja tyvärr säkert ..   


Men jaaah, jag har haft roligt med Celine, skulle ut & gå en runda så gick vi förbi halmbalar och tänkte att det blev säkert snygga

foton där uppe.

MEN VET NI VAD?

Höhöh, nu blev det spännande ..

Nej, men dem var ju typ 3 - 4 meter höga ( dem låg ju över varandra såklaaart ) Aaaa, ni fattar ? Iaf, det var ju ingenting att klättra på bara rakt upp.

Men vi SKULLE upp så ja vi klättrade upp fast halmen var vassa som spikar typ, sen klättrade vi upp & ner hela tiden .. Så mina ben och armar är helt förstörda ..   

SMARTA VI ÄR !   


Puss, Puss, Puss, Puss, Puss, Puss, Puss, Puss, Puss, Puss, Puss, Puss, Puss, Puss !!!   

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards