juliias-liv

Alla inlägg under augusti 2012

Av Julia - 21 augusti 2012 19:30

Finns bara en sak jag kan säga: Förlåt.

Men har bara inte haft tid med bloggen fast jag bara velat släppa allt och sätta mig vid datorn ..   

Har saknat bloggen helt sjukt faktiskt, hur kan man sakna en blogg ?   


Iaf idag var det första skoldagen. Sjukt jobbigt att gå upp men när jag väl kom till skolan kom jag på mig själv hur mycket jag saknat alla ( elr, dem flesta ) i klassen & hur roligt vi har det tillsamans.   

Så ska det ska jag tänka på nästa gång jag klagar på alla läxor att jag faktiskt har riktigt roligt i skolan. Vi gör väl vad dem flesta gör på rasterna, lyssnar på musik, snackar & busar med killarna typ.   


Igår tänkte jag hur jag skulle bombadera bloggen med inlägg men sen var det helt plötsligt höga siffror på klockan och det blev SOVA. Så ingen blogg   

Men nu blev det, det.


Men efter skolan var jag hos Celine med Bella & henne såklart ..   

Vi åt massor med gosaker, bada lite & bara snackade om massor saker. Mysigt!


Love you girls!   


Men vi var ju självklart lite omogna & busa .. Hihi, vi tog massor socker och doppade en gurka i det, tog popcorn & choklad, höhö.   

Vi är ju knäppa.   


Men det blir inget mer inlägg idag.   Ska fixa några saker, sen göra mig i ordning för natten & så ska jag ju läsa min helt makalösa, spännande bästa bok.


Love you.   


Ska göra allt jag kan för att få in ett inlägg imorn, tyvärr blir det nog ett tråkigt mobilinlägg men det får ni stå ut med ..


Godnatt så länge   



Av Julia - 20 augusti 2012 15:29

Nu ska jag ta ett skumbad, låter inte särskilt bra .. bubbelbad låter där emot ganska rimligt !?  

Också ska jag självklart ha en ansiktsmask .. Specieelt nu när skolan är imorn.    

 Menmen, jag dör ju inte av ett konstigt namn.   Har ju varit i stan osv, men det får jag berätta om sen för jag ska se en film på tv om 40 min så måste skynda mig.


Puss   


Av Julia - 20 augusti 2012 10:25

Sitter i bilen med en gråtande Alice & en arg bror .. nice !!! :c

Sjukt irriterande, försöker spela Temple run men liiiite svårt ..

Mötte en tant i rullstol på sjukhuset, ni skulle sätt hennes min. Som om man ritat dit ett upp och ned vänt C . Fast gubben som körde rullstolen skratta & sa: Hej, söta du .. "Hej" :D
Vet inte varför jag berättar det ? Ville bara attt ni skulle veta. ;)

Vet faktiskt inte ens varför jag bloggar, har ju typ inget att säga, hihi. ;}
Menmen. :© höhö .. :*

Puss ;*

Av Julia - 20 augusti 2012 08:59

Vaknade med ångest idag: SKOLAN BÖRJAR IMORN !!! Elr der är snarare att gå upp 6 varke morgon i en termin som jag har ångest över & är nervös över att jag ska få dåliga betyg .. ;s
Menmen, är snart vid första "stationen" så: Puss :*

Bjuder ..

Av Julia - 19 augusti 2012 21:32

Att jag skulle göra ett inlägg ..

Vet inte varför, har inget direkt att berätta .. Menmen.   

Som sagt ska upp tidigt imorn, so, nu ska jag lägga mig ( läsa, såklart )   

men efetrsom att jag tjabbar om att jag ska upp tidigt kanske ni undrar när .. ? 7:00 !   

Jag dööööör !!!   Typ ..   


Men iaf, nu får jag väl lägga mig så jag får någon sömn ..


 

Fin utsikt ..


 

Coola moln ..

 

Höhö .. Go´natt !   

Av Julia - 19 augusti 2012 18:48

Hej kära läsare!   


Vill bara säga, förlåt för att ni har fått vänta på mig.

Eller vänta på ett inlägg ..    

Ja, det har varit upp till 36 grader .. elr högre!   

Så om vi har tur kommer sommarn nu i augusti/september .. Fett nice, då aknske det är varmt på min födelsedag ..   

Egentligen är det bara bra för oss ( min familj ) pappa hämtar poolen på Torsdag & om det är varmt lite längre till kanske vi hinner fylla poolen och vattnet hinner bli hyfsta varmt ?   

Tänk om ?    

Nu kommer jag väl intala mig om det och bli riktigt besviken om det inte blir som jag tänkt mig, alltså MÅSTE solen spara värmen och jorden snurra so solen hamnar på vår punkt ..  

Aja, har typ krossade revben och är helt förfallen ..

Alice kramde mig och släppte mig inte: Aww,!   

fast efter en stund blev jag riktigt irriterad ..   

Ville bara att berätta att om man får typ en gullig kommentar elr "fråga " blir man ju så himla glad .. Man vill bara Åhh, Tack .. ! och typ förbättra allt i bloggen för någon gillar något som man skriver om .. Om ingen alls skulle sagt det är det ju inte speciellt roligt att blogga om man aldrig får någon kommentar alls ..

Eller hur ?    

Men ska upp riktigt tidigt imorn så måste fixa massor saker och kanske sätta igång någon kort film.   

Tror att jag uppdatear innan jag åker elr när jag åker imorn ..   

Förresten om ni vill kolla in min gulliga lillasysters blogg så går ni in:

http://liineaalice.bloggplatsen.se


Här kommer en 2 bilder på henne   

   

Första bilden har hon mammas mjukisbyxor med 3 kuddar i & pappas tröja med 2 kuddar i ..

Andra bilden var för något år sen, elr både 2 ..   

Go´natt sålänge då ..   


Av Julia - 19 augusti 2012 12:05

Och jag är glad ..
Nu är det riktigt varmt så ska försöka hitta på något där ute ..
Nästan 28 grader i skuggan so ..

Aaah, blir nog inte så mycket bloggning idag, so you know that ..

Dagens:

Av Julia - 18 augusti 2012 10:45

Blev ingen springning ..   

Vaknade sent, började "tokläsa" hehe.   

Tänkte att jag skulle ta det efetr frukosten men då börjar det ösregna .. regnar inte nu ifs men jag hatar och springa på vägen & det är inte roligt och springa elr gå i skogan när det är blött ..   

Jaja, men måste iaf få igång träningen nu lite så att jag orkar med skolan osv.   

Påtal om skolan så fattar jag inte hur jag ska klara det, dem flesta går väl upp 7:00/7:30 men gissa när jag går upp .. ? 6:00 ..   omfg, kl 6:00 på morgonen .. Hur ska jga kunna gå upp så tidigt när jag vaknar 20 över 9 & läser till 10 sen äter frukost halv 11 ?   

Och nu går jag ju och lägger mig 1 - 2 timmar senare bara ..

Det går ju inte ihop !   

Nu kanske ni tycker att jag är så himla självupptagen osv, men aaa .. ni fattar.    

Väckarklockan väcker ju mig men ändå ..   

Hahaha, så kommer det väl gå ..


Så nu vet ni vad rubriken står för.   


Vill bara säga en sak att jag verkligen gillar dem här smileys:arna , sjukt roliga ju.   

Men nu ska jag väl ladda upp bilderna på Tuss & Viva, tog väldigt många men det atr så jäkla lång tid så ska försöka välja ut dem bästa ..   


Ciao !   


 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards