juliias-liv

Alla inlägg under augusti 2012

Av Julia - 25 augusti 2012 19:04

Ska kolla på Hungergames nu med familjen
Så ska bli ganska myyyysiiigt! ;*

Har kämpat i timme med en ny header men det gick inte särskilt bra, får se om det blir något av det .. :D

Men nu får jag ju inte missa halva filmen so:
Ciao! ;*

Av Julia - 25 augusti 2012 16:47

Nu är jag klar ..
Gick ut så att jag började frysa sen in & tog ett varmt bad som sagt.
Älskar när man känner värmen spridas i kroppen , men tog lite väl varmt för efter en stund kändes det som jag hade hög feber. ;)

Iaf, när jag "kopplade av" tänkte jag på: dushar alla innar dem badar?
Det gör AlltiD jag, tänk att du inte har dushat på 2 dagar sen tar du ett bad .. då badar du ju i ditt eget smut/smutsigt vatten .. euw! ;c
Så tänk på det, du ska ALLTID innan du badar! :*
Men blev bara ett tråkigt mobilinlägg .. aja nu ska jag redigera några bilder osv. :D

Puuuuussssssss! ;* ;* ;*

Av Julia - 25 augusti 2012 15:02

Nu ska jag helt fullständigt komma in i en dvala .. typ.   

Nej, men typ i 1 timme, bara koppla av med det menas ta ett varmt bad & läsa.    


Är helt slut efter 2 roliga men tuffa dagar .. Elr tuff & tuff blev snarare HELT SLUT på dem.

Så ett varmt bad blir perfekt!


Detta blir bara ett litet kort inlägg, kommer berätta vad jag & Celine har gjort sen osv.   


 


Puss!   


Av Julia - 24 augusti 2012 22:54

Har mina anledningar över dålig uppdatering.

Igår var jag med bästisen Bella, vi hade riktigt mysigt & kul och gjorde, jaaah sånt bästisar gör.

Gästerna åkte nyss och bästaste Celine är här so .. '

Celine gav Glee en chans så vi proppa i oss chips bl.a + läsk & Celine gillade faktiskt Glee   

Poäng till mig!   


Gjorde ju ett litet inlägg imorse, men det var ju bara tradigt.

Ska försöka få in ett inlägg på morgonen & lunchrasterna sen så vill jag ju också ha " outfit of the day " så om någon kompis vill vara snäll & ta några foton går det säkert att fixa.   

Men det är inte säkert för vi har inte speciellt långa raster och vi har redan börjat ganska mycket inte fullt men lite läxor och allt i skolan men ska försöka göra det mesta i skolan ..  


har säkert massor mer att säga men kommer inte på det så ..



Godnatt så´länge!   


( Jag & bästisen: Bella,! <333 ;* )

 

Knasiga ..


 


Hihi ..


 


Lite missbildat.


 


LOVE!


 


Roligt blad ..  







Av Julia - 24 augusti 2012 07:12

Vet att det är dålig uppdatering men nu är det ju skola, kompisar och allt ..
Det här blir ett litet inlägg. :c

Uppdaterar när jag får tid .. ;)

Puss ;*

Av Julia - 22 augusti 2012 19:28

Någon mer som inte kan komma på namn till rubriker ?   


Jag har ett litet problem ..

JAG VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG IMORN ELLER OM JAG SKA HA PLATTAT HÅR ELLER FLUFFIGT/RUFSIGT !!!

Hmmm .. Vad är snyggast ?

Fluffigt hår elr platt ?



     

Okej, man ser kanske inte så mycket skillnad .. Men vad är snyggast ? Platt ? Fluffigt ? Jag fick ju platta lite snabbt men tänk er helt spikrakt och så fluffigt som på bilden till vänster om inte mer fluffig.


Jag BER er att kommentera vad som är snyggast.

Jag behöver verkligen er hjälp så det är upp till er nu.


Om du är världens bästa männsiska och vill hjälpa mig så kommentera vad som är snyggast och vad jag borde ha imron på fotot.

Seriöst, då blir jag superglad ..


Om ni vill hjälpa mig kommentera direkt så jag hinner kolla så snabbt som möjligt då det inte är för sent ..


Snälla, snälla, snälla!  


Ok, nu är jag kanske lite patestisk men seriöst .. HJÄLP MIG!   


Puss    


Här är 2 bättre bilder så kan ni kolla vad som verkar snyggast.




Hittade inga bra bilder men det kanske hjälper er liiiiite !?



Av Julia - 22 augusti 2012 18:48

Som sagt jag har "nytt hår" med det menas ny frisyr.   

Här kommer en bild ...

 

Inte världens bästa bild, men ni ser nog iaf att jag har klippt av 5 - 7 cm ?   

Som ni vet har jag alltid velat ha hår ner till svanskotan och ja, det kommer ta år & ni tänker särskilt när jag klippar upp det hela tiden men alla tycker jag är hur söt som helst med kort hår ..

men visst kan jag bara inte ge upp den "drömmen" har ju velat ha det sen jag var 4 så vissta ska jag kämpa vidare med det. Men jag klippte av så pass mycket bara för att mitt hår var VÄLDIGT slitet.   


Iaf, här sitter jag framför datorn lyssnar på musik & äter sockrade vinbär.   Nej, men det är ju asgott dessutom är vinbär superbra för huden ..   


och vet ni vad ? Imorn är det fotografering! Man måste ju vara på topp då, för om det inte blir bra, ja .. då skrattar hela skolan åt din bild i 1 och 1 halvt år.   Ehh, nej tack.


Så har ätat massor med nyttiga saker denna veckan ( om man bortser från vissa saker ) Vi har ju gympan precis innan fotografering och man vill ju inte vad röd i ansiktet och allt men vi har ju en liten rast så då kan vi ju fixa oss, för vi har fototgraferingen typ sist .. Så egentligen är det ju bra att vi kan göra oss i ordning efter gympan istället för att smita från lektionen och låsa in sig på toan. Right? Bäst!   



Puss   

Av Julia - 22 augusti 2012 15:54

Klippte nyss av mitt dumma hår .. självklart inte allt, höhö. :D
Både jag & Pontus är klara men Alice är inte helt klar .. ;)
Ska bara till Willys sen, right home!
Så ni ska självklart få se my new hair .. :*
Efter det hoppar jag i säng & fastnar i världens bästa bok, har ju varit sjukt tråkigt idag elr har haft riktigt roligt med dig Bella ;*
Med er med tjejer ..

Men nu är Alice klar so bye! ;*

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards