juliias-liv

Alla inlägg under augusti 2012

Av Julia - 4 augusti 2012 14:05

  Heeeeej!   


Har ni saknat mig?

Jag har saknat er!

Elr, typ .. vissa vet jag inte ens vilka det är men ni är ju ändå mina vänner.   

Ni måste bara veta vad jag gjort dem senaste 4 dagarna ...   

Hmmmm ... Kanske inte kommer ihåg allt, so ...

Dag 1 :

Då typ vi bara busade och mysade med mina älskade kusiner ..

Också, körde vi typ tjuv & polis.

Så har fått riktigt mycket träning !!!

Men allt kan ju inte va perfekt ..

Jaaah, det handlar om mig. On the night ...

blev jag sjuk ..   Vad INTRESSANT, elr hur?

Vaknade av att jag knappt kunde andas .., trevligt.   

Dag 2 :

Visste ju att Matilda & erik skulle bli jätte besvikna om jag inte kunde va med dem så jag försökte dölja det ..

Men, ush .. tog helt slut på krafterna.   

Så åkte vi till tivoliparken & så kom Erik i bråk ..

Han är ju riktigt stark så när jag försökte fick jag en knytnäve på nyckelbenet!

Trodde jag brötet det för fy vad ont det gjorde ...

  

Också, typ en 8-årig kille, tittade och blinkade mot mig hela tiden, och när jag skulle köpa glass följde ett helt gäng av killar efetr mig ... ÖVERALLT!

Tillslut vände jag mig om & dem bara: tja ... "Ehh , hej" ?

Sen bara jag, vill ni mig något elr?

Också kolla dem på varandra och gick därifrån.

Fattar inte !?   

Men jag mötte dem igen ...

När vi gick såg vi riktigt stora gäss, haha .. fick en hjärtattack.

Kastade lite bröd till dem, och så kom dem minismåankerna..

 (Asså, små för gässen .. )

& förökte stjäla brödbitarna ,....  

Värsta cikusen   

vet ni vad?

Det var stora vackra tuppar där också ...

Sen chillade vi hemma och busade .

Dag 3 :

Jag var ännu sjukare men låtsades inte om det.   

Vi gick ner till havet och badade men jag fick bada i kläder ..   

Kanske inte så smart !? Ni fattar ..

När vi skulle äta sa mamma att jag skulle ta av mig brallorna & jag bara , Ehh, NEJ!

Jag hade ju bara ett kort linne herregud ,,.,

Men dem gav sig inte!

Så tillslut fick jag ge mig för alla bara stirrade på mig och va arga .. Så jag fick vika men handduk till en kjol .. Kul va ?

När vi kom hem åkte mamma & Tettan som vi kallar henne ( jag kom på det när jag va 2 sen tyckte alla det va bra så .. Tettan )

Köpte godis & choklad till mig ..

Jag och Alice åkte lite slide osv .

Sista dagen :

jag vaknade riktigt förkyld, feber & rejäl hosta !   

Vi busade liiiiite med dem sen åkte dem ..

Ganska skönt... Jag har t.ex inte rört datorn på 3 & en halv dag !!!   

Men mår inte alls bra av många "själ"

Hehhe   

Vet inte om ni orkar läsa allt men det tror jag för NI är ju bästa !

Elr, VI är bäst !   



Puss



Av Julia - 1 augusti 2012 12:01

Jag & busade i hängmattan.. sen körde vi hopplek-tävling,. Men jag van nästan hela tiden så hon blev sur, arg!
Nu sitter jag uppe i äppelträdet och kollar när hon arg försöker komma upp i hängmattan ... hahahah..
OK, det kanske är lite taskigt att skratta åt men hon ser så roligt ut ... & man hade sett 1 km ifrån hennee, hur arg hon är ...!

Hörs.. ;)
Puss <333

Av Julia - 1 augusti 2012 09:27

Guten morgen!


Kan inte spanska elr något så det fick bli tyska ...   

Inte för att jag kan tyska då ...   

Men det kanska skulle va roligt?   


Men jag tror inte gudarna gillar mig elr något!?

Får ju aldrig sova ...

Jag somnade halv 2 inatt & så vaknar jag 8:00 och kan inte sova.   

HELT KLARVAKEN!  


Gilla ni min "bloggteckning" ?

Lite märklig teckning ...

En ankare, runt den slingar sig en guldig orm, bredvid en lila, guldig, rosa, silvrig delfin, under står det jULIA, under: juliias-liv med ett pangmärke over halva & under Nilsson.


OK, man kanske inte fattar vad jag skrivit nyss ?   


Nu måsta jag tyvärr berätta en dålig nyhet.   

Idag kommer mina kusiner ... (det är inte det dåliga,! )

Matilda som är 4 - 5 tror jag ...

Älskar henne så mycket & gud va söt hon är ... !   

Också Erik... Han är 7 & väldigt söt också .. Men han har en liten sjukdom som gör att han inte pratar särskilt bra & blir lätt arg om han inte får som han vill ..

Men annars är han ett änglabarn ..   


Problemet är att jag kommer typ få passa dem för, jaaah .. Alice vill ibland, ibland Pontus ockdå vill dem både helst va med mig ...   

Men då blir det ju inte alls mycket bloggande.   


Kommer försöka blogga varje kväll & morgon ...   

Dem stannar högst till Söndag ..


Aja, ska gå ner och äta frukost.


Puss   




Av Julia - 1 augusti 2012 00:37

Nu är jag klar ... :D
Var jobbigt....
But fun. ;)
Ska göra i ordning mig för natten & läsa lite ..
Godnatt! <3

Såhär blev det ... ;)

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards