juliias-liv

Alla inlägg under augusti 2012

Av Julia - 17 augusti 2012 21:48

Måste ju förbereda sig inför skolstarten ..

Kan ju inte sista dagen gå, lägga sig tidigt, "sätta igång" hjärnan" & allt sådant ..   

Visst skulle det va nice   Men nu är det ju inte så ..   

Har faktiskt försökt komma igång lite: tränat lite mer, gått & lagt mig tidigt och vaknat .. ja när jag vakna .. Får väl börja ställa klockan Söndag, Måndag & självklart Tisdag för då är det ju dags !  

 Nejj, men visst saknar jag alla kompisarna och killarnas galenskap .. elr vissas, men det är ju roligt och va med killarna också, om det är en fin dag och inte för tråkiga långa lektioner är det ju roligt i skolan ... Så visst har jag saknat skolan lite då, då.   

Tror FaktiskT att många håller med mig !?   


Men som sagt, tänkte kanske försöka upp tidigt upp och ut & springa .. är inte säker om jag klarar det för har faktiskt varit rejält sjuk och har tappat aptitet helt så orkar typ inget, Seriöst, jag blir trött av att gå uppför trappan och det inte för att jag har dålig kondision för det har jag IntE ..   


Men ska i göra mig i ordning för natten, läsa & gissa vad, SOVA! Förvånad ?   

Man läser ju för att man ska bli trött till när man sover för man anstänger sig FaktiskT, för man ska tänke på något, se fram imot att ta fram boken direkt när man vaknar och läsa & ... För man GILLAR elr ÄLSKAR det.   


Som sagt får väl göra mig i ordning, läsa osv, så det blir väl 1 timme till, höhö,!   


Så:


Puss, puss !    

Av Julia - 17 augusti 2012 18:37

Har hållt på i en timme nu att ladda upp bilder men nu funkar inte internet så ni får vänta en timme kanske .. ;(

Puss :*

Av Julia - 17 augusti 2012 16:36

  HEEEJ!   


Ja, jag är glad .. Men jag är också ledsen att jag inte bloggat alls typ idag ..   

Men det gör jag nu istället, ni kanske vill veta vad jag har gjort ?

Som ni ser på rubriken, så kommer ni få veta min dag.   

Har bråkat med mamma och Pontus ... Höhö,!   

Nej men seiöst, elr jo .. , men jag och Pontus har haft vatten krig och gissa vem som vann, Jo JAG!   ( enligt mig iaf ) Njae, nu ska jag inte vara så självgod men faktiskt ..

Slappat vid tv:en och druckit honungvatten också.   

Nu har jag äntligen redat ut hur man lägger ut bilder genom datorn, haha .. så korkad jag var ..   

Men jag tänkte visa er några bildet iaf, Här kommer några.

    

Alice söta vän, Vilda!

 

Några blommor, ville bara ta kort på dem ..

 

Pontus i början av vattenkriget!

 

Fånig jag ser ut ..

 

Som sagt: FÅNIG!

 

Hihi ..

 

Blöt jag är va !?

 

 

Höhö .. !

 

Skratta på åt mig bara.   

 

Hehe.

 

Yeey !

 

  

 

Sämst ..

 

  

 

Sorry, Pontus !

 

  

 

  

 

  

 

Nu kanske ni undrar varför jag är så patetiskt och lägger upp bilder som jag inte ens gillar, men asså det är ju ändå roligt att kägga upp bilder och visa när man ser fånig ut också .. HELT självklart, typ.   

Har tagit massor med bilder med kameran på Tuss & Viva men det får jag fixa imorn ..   

Men nu ska jag vara lite social ..   

Ciao !   


Av Julia - 17 augusti 2012 08:47

Som sagt fråga inte om rubriken .. vet bara inte vad jag skulle ha som rubrik.  


Sa ju att vi skulle vända om dygnet och jag är ju uppe innan 9 så det går väl hyfsat hitintills ( stavning )   


Gick och la mig 23 men Alice kom och "väckte" mig kl 00 , hon va rädd elr något och ville sova inne hos mig, och ja jag var faktiskt trött så jag som att hon fick de om hon inte nuddade mig .. Men hon började ju gapskratta, sparkas & prata hela tiden efetr 20 min var jag så arg så jag sa att om hon inte höll tyst fick hon gå tillbaka men nej, 00:30 ringde mamma och undrade vad jag höll på med .. Ehh, det är inte jag, så Alice fick gå tillbaka till hennes rum, men då var jag klarvaken &inte dugg trött .. mmen jag somnade tillslut också vaknar jag halv 8 ..   


Så kan det gå ..

Vet ni en bra och dålig sak ? Skolan börjar på tisdag !!!   

Visst kan skolan var riktig rolig, jag älskar att vara där med alla vänner & allt men just nu kännns det inte som jag orkar med prov, lektioner & läxor .. Tror ni känner igen det !?   


Har ni sett att jag gjort om min blogg ? Kände att mönster och alla olika fräger var lite för mycket så gjorde något enklare men ändå fint ..   


Men nu får jag väl äta frukost innan jag svälter ..   


Puss   

Av Julia - 16 augusti 2012 19:45

Har bestämt mig för att vända om på dygnet så sätter igång en film redan nu .. ;)
Jaah, sitter & nyttar i mig med druvor. :D
Men nu är det dags för showtime, med det menas luta mig tillbaka och fastna i filmen ..
Höhö. ;$

Puss :*

Av Julia - 16 augusti 2012 15:44

Tänkte bara dissa haters.

Förstår mig inte på dem ..

Som t.ex Justin Bieber, varför trycker man ner honom när han bara följer sin dröm ?

Helt sjukt!   


Han sjunger ju bara och gör det han älskar, om ni då hatar hans sång så mycket håll det inom er & gå inte och såra .. Vad har han gjort er ?


Egentligen är det typ bara killar som trackar ner honom, säkert för dem är avundsjuka ..

Typ alla tjejer "älskar" honom & svimmar om man ser honom elr om han rör vid en, inte konstigt att killarna är avundsjuka .. Men ändå!

Som sagt, låt honom vara och sluta ta massor med energi för att såra någon som inte har gjort er något .. !

Om han har gjort er något är det ju en annan sak, eller hur ?


Själv gillade jag honom inte innan, elr jag gillade inte hans låtar .. Helt annan sak, men nu lyssnar jag ofta på hans musik ..   


Så ni som trackar/sårar Justin är .. ja faktiskt dåligt "folk" .

Det är ju helt sjukt att göra något sådant!   


Som det här t.ex är ju bara omoget ..



Lycka till Justin!   

Av Julia - 16 augusti 2012 15:19

Ledsen för att jag inte har bloggat alls idag ..    


Jo, ni kanske vill veta vad jag har gjort idag !?

Vaknade ganska sent och bara kastade mig över boken.

Kan inte slita mig från dem böckerna, helt fantastiska.   


Sen såg jag, Pontus & Mamma Sagan om ringen 3 .. ( säger egentligen inte så, menmen )


Har inte ätit på hela dan typ .. Vill ni veta varför ?


Jo, " CD - 2 " elr var det kanske första .. ? Anyway, Där var med en GIGANTISKT spindel, Ush ..   


Tappade aptiten helt, det värsta var väl att jag satt och åt lunch när dem "kom" så åt en liten bit av min fisk & pyttelite potatis ..

Bra va !?   

Helt ärligt vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, kan ju inte läsa så jag fastnar helt, tv - njaa .. har ju kollat i 4 timmar nu, data : det är väl typ det det får bli ?   


Ja, det var vält allt !?


Ciao.   

Av Julia - 15 augusti 2012 19:22

Vet inte vad jag gör med mina rubriker ..
bäst, va !?


Kolla vilken lista jag fick nyss ..


 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards