juliias-liv

Alla inlägg under augusti 2012

Av Julia - 10 augusti 2012 12:17

Tror faktiskt att man inte kan ha tråkigare än vad jag har det.

Vet inte alls vad jag ska göra, har inte lust att göra något & mår inte särskilt bra ...   

Ni har säkert varit i en sådan sitaution innan ?   

Vill ni veta vad jag gör ?

Jag sitter i ett bäckmörkt rum och lyssnar på musik som jag inte alls gillar, haha ..

Har ju lite problem.   



Nu har jag sagt mitt ..

Ska snart till Eko och köpa godis. Har bestämt mig för att jag bara ska köpa lite elr lagom .. Måste ju vara rädd om mig själv.


Aja, jag ser så hängig och sjuk ut så ska göra mig ordning nu.   


Puss   

Av Julia - 9 augusti 2012 17:33

Hahaha, va ute i skogen när det ösregna ...
Vi mötte elr rättare sagt såg någon gammal äcklig gubbe med en gigantisk hund .. Såg ut som en varg! :s
Alice blev livrädd så vi fick gå hem ..

Aja,.. några bilder på mig .. & ett får .., hihi.
Mobba inte min bleka hy !!!

Puss :*

Av Julia - 9 augusti 2012 12:08

Ni vet sådan WWF där man kan stödja djur som typ håller på att bli utrotade ?

Kan man ta hem dem ?

Säkert inte .. men visst skulle det vara sjukt coolt!  Jag var inne på det en gång, jag ville så gärna hjälpa små sööööta tigerungar men fick aldrig ens se dem bara ge pengar.


jag skulle såååå gärna vilja ta med en liten tigerunge elr leopardunge .. Hur sött skulle det inte vara och gå runt med den bland andra .. Hahah, fy vad dem hade blivit avundsjuka ..   


Åhh, vill verkligen nu   


Kolla vad SÖÖÖÖÖÖÖÖTAAAA ... !


Ååååååhhh, jag dööööör !!!


Tänk bara att ta hem en sådan ibland ...


Börjar nästan gråta när jag tänker på att dem hör underbara söta djuren kanske inte kommer finnas länga till!   

Av Julia - 9 augusti 2012 11:30

Vet ni vad?

Jag är galen! Seriöst. Igår kom jag precis på vad jag skulle ha på mig idag.

Jag var säker. Men gissa vad? I 20 minuter har jag letat på hela övervåningen och inget. Var kan den vara? Kanppast i tvätten senast jag använde den var ... Jaaaah, jag kommer inte ens ihåg det!   

Jag kan faktiskt inte sluta tänka på det .. JAG VILL HA DET PÅ MIG !!!


Hör ni?

Inse fakta .. jag är galen!

Hihihihi .......  


Aja, nu försöker mamma & Pontus tvinga mig att cykla till Vanneberga och slänga skräp. Men om jag inte lyssnar börjar vi bråka och jag orkar bara inte bråka hela tiden. Men jag vill inte följa med, suck.


Önska mig lycka till!   


Puss

Av Julia - 8 augusti 2012 18:29

Ledsen att jag inte bloggat särskilt mycket idag .. ;c
Men iaf, har gäster nu!
Jaaah, bilderna förklara nog resten ?!
Också ser ni att jag köpt en ny tröja ..
49 kr på Erikshjälpen !!! :D
Puss ;*

Av Julia - 7 augusti 2012 22:48

Ska äta chokladfrukost imorn .. Ehh, lycklig tjej! :D
"Informerar" er mer imorn ..
INTRESSANT !?

Men måste upp tidigt. suck ... ;c

Go'natt <3

Av Julia - 7 augusti 2012 21:04

Har haft lite spa ikväll ;)
Badat, haft vitamin energy mask (ansiktsmask) målat naglarna osv.
Aja, kollar på mitt stora feta grekiska bröllop.
Nice! ;)

Julia bjuder ..

Av Julia - 7 augusti 2012 15:51

1. Jag gråter aldrig när jag slagit mig ... kasnke om det är riktigt allvarligt. Gråter alltid på sorgliga filmer, böcker & begravningar så klart.

2. Jag är en snäll kreativ tjej.

3. Älskar shopping & kläder .. Är beroende av kläder.

4. Är en djurvän.

5. Älskar värme ( sommarn då )



OSV!



Me!

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards