juliias-liv

Alla inlägg under augusti 2012

Av Julia - 15 augusti 2012 19:03

Har ni sett Miley´s nya hår? Sorgligt ..

Såg på en att hon klippt av allt sitt hår, och var tvungen att googla och, ja det var sant ..   

Inte alls snyggt till henne.

Jag som avundades hennes hår innnan nu .. nej ..


Hissar hennes gamla hår, Dissar hennes nye.  


 

Snyggt ..


 

Nej, ush .. vad har du gjort Miley ?

 

,_,

Av Julia - 15 augusti 2012 16:13

Social jag är med min "vackra" ribrik .. :P
Har ju inte bloggat idag, för mamma tycker vi inte ska sitta vid datorn elr tv:en fram till kvällen osv ..
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på när Alice & Vilda badar och sjunger: Höhö .. nice ;)
Typ, inte ;(
Har varit lite på picknick så bjuder på några bilder.
Btw, om ni undrar varför jag har massor med kläder över mig är det för 156368778646 getingar anföll mig .. hihi ;)
Okså hade vi ju ett spöke med oss.

Puss :*

Av Julia - 14 augusti 2012 20:22

Sitter i sängen och skrattar åt en film .. OK,det lät konstigt. ;)
Är nog inte bra för halsen, men orkar inte bry mig .. kommer nog ångra mig imorn .. haha, sämst jag är!

Ha en bra kväll ..
Ciao :*

Av Julia - 14 augusti 2012 17:49

Hello people!


Ledsen att jag inte uppdaterat bra idag .. med det menas, inte alls.   

Som ni ser på rubriken har jag inte blivt bättre utan sämre ..   

Kände mig hysat igår & så tvingar mig att cykla till vanneberga .. elr inte tvinga utan hon hota med att om jag inte gjorde det tog hon mina böcker, mobilen & datorn!

Så jag cykla till vanneberga men det gjorde min hals värre .. Inte mig.   

Mamma vill elr säger att vi SKA till doktorn imorn, men jag vill INTE!

Då kommer jag säkert behöva ta sådant där halsprov när dem stoppar ner en tops i halsen ..   

Känns ju så ...

Nej, det går jag inte med på, men kan ju inte bara: Hej, ehh, nej jag tänker inte ta det provet .. det kan du ju bara glömma!

Fast det skulle ju vara bra om bara kunde säga så.   

Nej, men seriöst .. Jag vill INTE !!!

Aja, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min älskade bok .. Nu är jag på 20:onde av 47 , Det är SÅ spännande.   

Ha det bra mina fina änglar.   

      

Av Julia - 13 augusti 2012 13:25

Här kommer bilderna ..
Mmm ..

Den himmelska lunchen
Ni ser hålet .. så stor kommer vår pool va !!!
Liite minder men kolla .. lycklig tjej.
Nagallacksborttagning, mascara, kajal + eyeliner .. användet den till både ;) & 2 nagellack .. sjukt snygga .. : köpta på HM.

PUSS :*

Av Julia - 13 augusti 2012 12:53

Vill hissa en riktig nice resturang: SubWay. Om du är i stan och vill äta en nyttig lunch just go to SubWay!


Kan äta med kalkon, skinka, ost, skagenröra osv.

Antligen en 30 cm lång elr 15 cm lång ..

Om du beställer en meny "får" man äpple, chipspåse elr kaka till, kakorna är himmelska!   


Själv tog jag en 15 cm "baguett" med skagenröra, sallad, gurka, tomat: Sjukt gott, med en ljus kaka med linser i till, en läsk såklart .. Det blir 60 kr så hyfsat billigt.   


HISSAR!


Av Julia - 13 augusti 2012 12:35

Vet att jag inte bloggat på länga men det finns "själ" till det ..

I lördags hade jag en riktigt mysig dag, jag och mamma åkte till nymö för attt gå på loppis men dét var en sådan tråkig där alla stod vi sitt eget hem och sålde pytteliiiite .. So that was not fun!

Då åkte vi istället in till stan   

Köpte en godispåse på ÖoB ...   

Medans vi åkte in till stan tjocka vi oss lite med det.   

Hitta massor snygga linnen men annars var dem för små eller stora, sen höga ljusa, tajta byxor på Cubus .. men lite väl höga & så knapparna typ stod ut så man kan ju inte ha någon tajt tröja till dem ..   

Så inge kläder men köpte lite andra saker ..

Sen åt vi på SubWay .. Riktigt gott ..

Sen har jag inte så mycket att berätta , ska kanske till doktorn/läkarn imorn för att se om jag har fått något "virus" .. Aaaa, ni fattar.   

Bilder kommer från lördags osv ..   


Ha det bra alla fina ..   


Puss   


EKO

Av Julia - 10 augusti 2012 17:53

Hello cutiest!


Har fortfarande tråkigt, mår lite sämre.

Varför måste jag va sjuk?   

Blir så irrirerad ..


Aja, har kollat lite på Sagan om ringen, första filmen som heter det samma.

Ush, vad hemska dem där ocherna elr hur det nu stavas .. ser ut.

Kolla!


Fy!


Men däremot är Orlando bloom snyggare ..

Tssst...

Skojja.   ..


Har köpt lite godis och mötte Affe & Emil som sålde korv på EKO ..

Stackare.   


Det var väl det jag hade och informera om ..   


Puss   

 

                                       

 

Photos on me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frågor ?

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg sötnosar! ;*
 1 gång i veckan
 lite då, då
 nästan varje dag
 varje dag
 flera gånger om dagen

Kategorier

 

Senaste inläggen

Arkiv

 


Ovido - Quiz & Flashcards